Geen commentaar
Een zwerfvuilproject dat een frisse warme huisstijl en logo nodig heeft
- Wedstrijd van: jaboer
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 01-10-2019
Datum einde: 22-10-2019
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar
Beste ontwerper, Yes, raakvlak! Bij de gegadigden sta je vermeld.
Zou je kunnen proberen om het geheel iets minder scherp te maken? Wellicht een ander lettertype? Verder spreekt het erg aan.

Beste jaboer,
In mijn voorgaande inzendingen heb ik getracht een grafische vertaling te maken van de groei naar helemaal groen.
Dat beeld heb ik losgelaten.
U bent wellicht meer op zoek naar een symbolisch icoon van de letter "H" waarin groen in het algemeen wordt uitgestraald.
In dit logo is de "H" duidelijk leesbaar waarbij de uitloop in boogvorm eindigt in de letter "G" zoals ook de leesvorm van de naam HelemaalGroen is.
Met een creatieve groet,
DeOntwerper
Beste ontwerper, hier teveel de gedachte aan € en CE certificering.

Geen commentaar
hallo Ontwerper, leuk je ontwerp, zeker de H als begin geaccentueerd, maar die vuilnisbak nee

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar
Tussen alle strakke logos is dit een "speels" alternatief. Het benadrukt de kernwoorden: Speels en sympathiek. Het mannetje dat opruimt zou een beeldmerk kunnen zijn dat herkenbaar wordt voor de gebruiker. Hierin ligt echter te veel de nadruk op een prullenbak (net zoals in de optie hierboven). Ook lijkt het alsof deze persoon een stropdas om heeft. Dat past niet bij het vrijetijdsgehalte van de activiteit. Ik ben benieuwd of er een variant mogelijk is waarbij de prullenbak (en de stropdas) verdwijnt en vervangen wordt door bijvoorbeeld een grijper (waarmee je het afval opraapt).
Tussen alle strakke logos is dit een "speels" alternatief. Het benadrukt de kernwoorden: Speels en sympathiek. Het mannetje dat opruimt zou een beeldmerk kunnen zijn dat herkenbaar wordt voor de gebruiker. Hierin ligt echter te veel de nadruk op een prullenbak (net zoals in de optie hierboven). Ook lijkt het alsof deze persoon een stropdas om heeft. Dat past niet bij het vrijetijdsgehalte van de activiteit. Ik ben benieuwd of er een variant mogelijk is waarbij de prullenbak (en de stropdas) verdwijnt en vervangen wordt door bijvoorbeeld een grijper (waarmee je het afval opraapt).
Hallo jaboer,
Ja, dat klopt... ik had ook even het idee dat het teveel een stropdas was maar die uitsparing vormde juist de "H".
Ik vindt het heel belangrijk dat in de "H" de boodschap / doelstelling wordt verwerkt en naar voren komt.
Dat hoeft maar een klein maar sterk detail te zijn.
Die gedachte laat mij niet los en zal dus verder gaan.
Met een creatieve groet,
DeOntwerper

Geen commentaar
Hallo Ontwerper, leuk je ontwerp, alleen de HG doet me teveel denken aan de HG-lijn. HelemaalGroen is een beeldmerk, dus als er nog een heel bijzonder H ontwerp komt..., desnoods direct overgaand in ..elemaalGroen.nl