Geen commentaar
Frisse huisstijl voor Keurmijnwoning.nl
- Wedstrijd van: Morloff | Marcel van Langen
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 31-01-2013
Datum einde: 14-02-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


LinkedIn heeft een vrij lastig webadres. Het lijkt mij niet handig om die op een visitekaartje te zetten, aangezien mensen die toch niet gaan overtypen. Een facebookadres zou wel kunnen, aangezien dat webadres gelijk is facebook.com/keurmijnwoning.
Hopelijk kom ik zo nog dichterbij de 5 sterren ;-)
Je hebt gelijk met LinkedIn. De meeste mensen weten je los ook wel te vinden inderdaad. Ziet er goed uit met die icoontjes, dank je wel!

Geen commentaar
Ziet er prima uit!
Hoi Marcel,
Ik zie dat je nog geen keuze hebt kunnen maken. Is er iets dat ik kan doen om je te overtuigen?
Je kan me mailen op emilecornelissen@gmail.com
Groet,
Emile
Hai Emile, dank voor je reactie. Maandag aanstaande zitten we bij elkaar en dan kiezen we definitief. Ik had geen manier om dat alle ontwerpers te laten weten... Goed weekend!

Hierbij mijn voorstel voor de visitekaartjes. Ik hoor wederom graag je mening!
Groet,
Emile
Hierbij 4 sterren, omdat ik nog geen 5 wil geven. Maar hij zit dichtbij. De achterkant van het kaartje: helemaal top. Afgeronde hoekjes: leuk. Voorkant: ik mis nog wel de adresgegevens, twitter en linkedin, ik weet niet waar je die zou willen zetten. Ben erg enthousiast over wat ik zie, hopelijk wil je nadenken over het verder uitwerken van de huisstijl?

Misschien dat een ander lettertype de uitkomst biedt?
Het is overigens donkerblauw (niet grijs) dat in combinatie met het lichtblauw wordt gebruikt, maar dit terzijde.
Ik bedoelde met het grijs eigenlijk de achtergrond, waarop dat (licht en donker) blauw mooi uitkwamen. Voor mijn gevoel wordt het logo niet perse mooier of lelijker met dit andere lettertype. Maar dat is niet perse iets slechts, want zoals aangegeven zijn we enthousiast over je inzending! Zou je wellicht een voorbeeld van een visitekaartje (voor- en achterkant kunnen maken), waarbij je op zoek gaat naar iets extra's. Dus bijv. de afgeronde hoeken, iets leuks met de kleuren? De visitekaartjes moeten wel in het traditionele formaat, dus geen hele smalle lange of vierkante o.i.d. Ik word zelf altijd heel blij van de voorbeelden op moo.com, wellicht kun je daar ook iets van inspiratie vinden!

Overigens:
Als het logo in de cirkelvorm wordt gebruikt, vormt het lichtblauwe gedeelte een deel van een huis. Ook zeer toepasselijk dus ;)!
Dank voor de toelichting!

Hoi Marcel,
Hierbij mijn voorstel. Een herkenbaar beeldmerk met in de K (van Keur) een vinkje verwerkt. Dit vinkje staat uiteraard voor 'gekeurd'. De lichtblauwe delen in het logo maken het een fris geheel. Ik hoor graag uw mening!
Groet,
Emile
Het blauw en grijs is natuurlijk wel wat standaard, maar om de een of andere reden werkt het wel. Ik vind het er verzorgd en professioneel uitzien. Zeker iets waar we verder mee kunnen. Als ik dan toch een opmerking zou moeten maken, dan zou ik er nog iets meer spanning in willen zien. Nu is het mooi, bruikbaar, professioneel, maar nog een beetje binnen de lijntjes. Als je begrijpt wat ik bedoel. Maar ik ben zeker enthousiast, laat dat duidelijk zijn!