Deze bedoelden jullie...
Mvg.
Marco
Horeca Brigade zoekt design
- Wedstrijd van: HorecaBrigade
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 22-07-2011
Datum einde: 02-08-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


zie vorige commentaar...

Hierbij...
heel mooi,
wel een opmerking en 1 vraag.
allereerst, het mes ligt verkeerd om, de snijkant ligt de verkeerde kant op.
en als vraag, is het mogelijk om de foto\'s te laten vervagen in de naw gegevens?
he marco,
Kan je de zijde waar het logo staat donker maken met witte letters en dan horeca wit en uitzendbureau oranje. En ook een achterkant donket met een oranje glas als beeld?
Alvast bedankt.

Beste Rens,
Hierbij een opzetje voor de visits. Helaas kan ik dat bestand niet downloaden, maar is dit een beetje wat je in gedachten hebt?
Marco
dat is ongeveer wat ik in gedachten had,
dat je dat zo uit mijn omschrijving hebt kunnen halen is heel netjes! vooral omdat mij bijlage niet open wil.
hier een werkende link naar wat ik hier op de site probeerde te zetten :
http://www.horecabrigade.nl/IMAG0141.jpg
ik wil namelijk de vouw niet in het midden, maar op ongeveer 40% van het kaartje, wanneer je het dan dubbelvouwd heb je enkel het logo en rechts de naw persoonlijk gegevens, en als je hem opendoet zie je dus aan de binnenkant een foto die over beide kanten doorloopt en dan vervaagt in de achtergrond van de persoonlijke gegevens.

Hierbij...
kijk hier kan ik heel gelukkig van worden, de kleuren zijn mooi, het werkt in zwart wit en wit zwart.
ik had wel de vraag of het wijnglas iets lager kon,
ietsjes dus, zodat het pootje van het glas net onder de letters zit

Hierbij een andere opzet...
Mvg.
Marco
We vinden het lettertype goed en het wijnglas ook. Alleen hier ontbreekt iets waardoor het opvalt en er uitspringt.
Groet.
is het misschien een idee om het wijnglas en het uitzendbureau in het oranje te kleuren?

Hierbij de aanpassing waardoor \'horeca\' er zeker bijhoort!
Hope you like it?
Groetjes,
Marco
Ziet er goed uit. Misschien het rondje recht zetten en zou daar een andere vorm voor kunnen komen? Het liefst dat je het logo apart kan nemen zodat we dat ook los kan presenteren.
Hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd.
Groet,
Rens

Hierbij een tweede inzending!
mvg.
Marco
Hallo Marco,
dit ontwerp past beter bij wat we uit willen stralen.
Echter krijg ik hierbij wel het gevoel dat het bedrijf Brigade heet, en horeca enkel een onderdeel is van wat wij doen.
De gebruikte ogen wel lekker!

Beste Horeca Brigade,
Hierbij mijn eerste opzet voor een nieuw logo... Less is more! Eenvoud siert en door de toevoeging van het wijnglas is het HORECA!
Eventuele op- of aanmerkingen hoor ik graag. Mochten jullie het logo mooi vinden, dan maak ik met alle plezier een passende huisstijl bij!
Hoor graag van jullie...
Mvg.
Marco
Hallo Marco,
wat een geweldig idee dat glas voor de i,
heel pakkend!
maar ons oogt dit nog iets te speels, dit komt vooral door het lettertype