Horeca Brigade zoekt design
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: HorecaBrigade
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 100.00
- Datum start : 22-07-2011 15:07
- Datum einde : 02-08-2011 15:15
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,psd,
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 34
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Het voornaamste wat het moet uitstralen is 'horeca uitzendbureau', 'personeel met kennis' en 'werken met passie'.
Het logo moet duidelijk zijn maar niet te overweldigend
Het visitekaartje moet ditzelfde uitstralen, ons idee was een gevouwen kaartje met 2 ongelijke vlakken, met de vouw aan de smalle kant. Voorop het logo, en als je hem openklapt een doorlopende foto die relevant is met wat ik en mijn compagnon doen.
Het zijn dus 2 kaartjes die hetzelfde zijn, waar bij de een de foto meer gericht is op drank (bediening, bar), en de ander meer op eten (keuken).
Voor een verduidelijkende schets, zie bijlage
Bedrijfsomschrijving:
Horeca Brigade is een nieuw Uitzendbureau wat logischerwijs zichzelf richt op de Nederlandse horeca.
Wij zijn een bedrijf wat veel waarde hecht aan kennis en passie,
we leiden ons eigen personeel vanaf de eerste dag op om hen zoveel mogelijk kennis en kunde mee te geven.
We hebben naast de standaard bedieningsmedewerkers ook een poule van bartender's, koks, barrista's en andere specialisaties binnen de horeca.
we zijn als bedrijf formeel ingesteld, maar proberen toch zoveel mogelijk een open en doorzichtige bedrijfsvoering te voeren.
Doelgroep:
Onze doelgroep is bij de opdrachtgevers vooral de kleinere locaties als cafe's, hotels en restaurants. Hier kunnen wij de werknemers met een specialisatie langer kwijt en kunnen zijn hun persoonlijke passie ook kwijt.
Hiernaast doen we ook klussen bij grotere evenementen locaties waar over het algemeen alleen de bedieningsmedewerkers aan bod zullen komen.
Ook feesten bij particulieren thuis kunnen bij ons personeel vinden.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
De kleuren waar wij aan denken zijn zwart, wit, licht grijs, donkerblauw, rood en de kleuren die hierheen omheen hangen.
Maar een echt duidelijk beeld hebben we hiervan niet
Mar&Co
-
-
Toelichting van de designer Mar&Co:
Deze bedoelden jullie...
Mvg.
Marco -
HorecaBrigade zegt :
zie vorige commentaar...
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Mar&Co:
Hierbij...
-
HorecaBrigade zegt :
heel mooi,
wel een opmerking en 1 vraag.
allereerst, het mes ligt verkeerd om, de snijkant ligt de verkeerde kant op.
en als vraag, is het mogelijk om de foto's te laten vervagen in de naw gegevens? -
HorecaBrigade zegt :
he marco,
Kan je de zijde waar het logo staat donker maken met witte letters en dan horeca wit en uitzendbureau oranje. En ook een achterkant donket met een oranje glas als beeld?
Alvast bedankt. -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Mar&Co:
Beste Rens,
Hierbij een opzetje voor de visits. Helaas kan ik dat bestand niet downloaden, maar is dit een beetje wat je in gedachten hebt?
Marco -
HorecaBrigade zegt :
dat is ongeveer wat ik in gedachten had,
dat je dat zo uit mijn omschrijving hebt kunnen halen is heel netjes! vooral omdat mij bijlage niet open wil.
hier een werkende link naar wat ik hier op de site probeerde te zetten :
http://www.horecabrigade.nl/IMAG0141.jpg
ik wil namelijk de vouw niet in het midden, maar op ongeveer 40% van het kaartje, wanneer je het dan dubbelvouwd heb je enkel het logo en rechts de naw persoonlijk gegevens, en als je hem opendoet zie je dus aan de binnenkant een foto die over beide kanten doorloopt en dan vervaagt in de achtergrond van de persoonlijke gegevens. -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Mar&Co:
Hierbij...
-
HorecaBrigade zegt :
kijk hier kan ik heel gelukkig van worden, de kleuren zijn mooi, het werkt in zwart wit en wit zwart.
ik had wel de vraag of het wijnglas iets lager kon,
ietsjes dus, zodat het pootje van het glas net onder de letters zit -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Mar&Co:
Hierbij een andere opzet...
Mvg.
Marco -
HorecaBrigade zegt :
We vinden het lettertype goed en het wijnglas ook. Alleen hier ontbreekt iets waardoor het opvalt en er uitspringt.
Groet. -
HorecaBrigade zegt :
is het misschien een idee om het wijnglas en het uitzendbureau in het oranje te kleuren?
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Mar&Co:
Hierbij de aanpassing waardoor 'horeca' er zeker bijhoort!
Hope you like it?
Groetjes,
Marco -
HorecaBrigade zegt :
Ziet er goed uit. Misschien het rondje recht zetten en zou daar een andere vorm voor kunnen komen? Het liefst dat je het logo apart kan nemen zodat we dat ook los kan presenteren.
Hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd.
Groet,
Rens -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Mar&Co:
Hierbij een tweede inzending!
mvg.
Marco -
HorecaBrigade zegt :
Hallo Marco,
dit ontwerp past beter bij wat we uit willen stralen.
Echter krijg ik hierbij wel het gevoel dat het bedrijf Brigade heet, en horeca enkel een onderdeel is van wat wij doen.
De gebruikte ogen wel lekker! -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Mar&Co:
Beste Horeca Brigade,
Hierbij mijn eerste opzet voor een nieuw logo... Less is more! Eenvoud siert en door de toevoeging van het wijnglas is het HORECA!
Eventuele op- of aanmerkingen hoor ik graag. Mochten jullie het logo mooi vinden, dan maak ik met alle plezier een passende huisstijl bij!
Hoor graag van jullie...
Mvg.
Marco -
HorecaBrigade zegt :
Hallo Marco,
wat een geweldig idee dat glas voor de i,
heel pakkend!
maar ons oogt dit nog iets te speels, dit komt vooral door het lettertype -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-