Beste opdrachtgever,
Hierbij een huisstijlontwikkeling, de visie erachter is rust en overzicht waarbij kleuren het sfeerbeeld bepalen. Door de harde volle kleuren, een goed toepasbaar, herkenbaar logo, ook voor op vlaggen etc..
Met 2 logo variaties, met andere lettertypes en kleurstelling.
Ik hoop u geïnspireerd te hebben met dit concept
Tjeerd van der Velde
Huisstijl Aquacamping en Jachthaven De Rakken Woudsend
- Wedstrijd van: derakken
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 25-10-2012
Datum einde: 09-11-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Een voorbeeld van het logo in combinatie met fotografie.

aangepast concept en 1 toevoeging, kleurstelling en alles kan natuurlijk naar wens worden aangepast.
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde
Mocht een van de logo's uw aandacht trekken en het sterkst naar voren komen, dan ga ik met deze aan de slag en laat ik u van de week een huisstijl voorstel zien.
Het logo links onder, dus zonder cirkel/zonnetje spreekt ons het meest aan. Graag zien we het een en ander uitgewerkt in een huisstijl.
Alvast bedankt.

Hetzelfde concept in een andere uitwerking.
Goedemiddag Tjeerd,
Leuke ontwerpen! Wij zouden ze de logo's graag eens zonder aanhalingstekens willen zien. Kan dat?
Met vriendelijke groet,
Otto Spoelstra

Beste opdrachtgever,
Wat een mooi project, ik hoop u te kunnen inspireren met mijn ontwerpen.
De visie achter het ontwerp is een ondergaande zon (in de vorm van het pompeblêd) op de friese meren (omdat de mooiste zonsondergang in friesland te zien is). Door een slimme kleurtoepassing wordt het land en water herkenbaar gemaakt. Het logo is gericht op de marktniche waar jullie je als organisatie op richten en herkenbaar gemaakt.
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde