Hetzelfde concept maar dan de ik verschoven dichter bij elkaar
In de praktijk
- Wedstrijd van: In de praktijk
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 27-09-2012
Datum einde: 11-10-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Dag Tjeerd, bedankt voor de inzendingen. We vinden vooral het lachende poppetje een krachtig beeld geven. Het is simpel, maar geeft weer wat er uit willen stralen. Ook het 'ik' vinden we leuk gevonden.

Beste opdrachtgever,
Hierbij een concept met de volgende gedachtegang. Door het toepassen van 2 kleuren ontstaat er naast "op eigen kracht in de praktijk" ook "op eigen kracht ik (smileyface)" door de blauwe "i" en "k" Hierdoor wordt de eigen kracht van het kind benadrukt. De smileyface benadrukt het positieve, en is herkenbaar in de hedendaagse media door de toepassing van sms. Ik hoop u geïnspireerd te hebben met mijn concept,
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde

Hierbij mijn 2e concept, een beeldmerk ontwikkelen door de (i) en (j) same te voegen tot een kind illustratie, het kind straalt positiviteit en enthousiasme uit door de gerezen armen. Een stylistische vorm die een belangrijke rol in de huisstijl kan spelen.
Ik hoop u geïnspireerd te hebben met mijn ontwerp..