Logo versie 1. Geel in combinatie met bruin. Het geel heeft een connotatie met de mais, de bol geeft de aarde weer. Internationaal karakter, en bio zonder 'geiten wollen sokken' gevoel.
Internationale designvol logo en huisstijl voor een jong ambitieus bedrijf
- Wedstrijd van: NaomiHuisma
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 18-11-2012
Datum einde: 02-12-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hallo, bedankt voor de 5 sterren. Hebben jullie al een winnaar gekozen? Ik wil vrijblijvend zeker nog dingen doen als jullie vragen zouden hebben. Groeten, Jonathan.

Een eventueel naamkaartje met logo2.

Logo versie 2. Geel in combinatie met bruin. Het geel heeft een connotatie met de mais, de bol geeft de aarde weer. De stroken geven de verbondenheid met alle elementen weer. Internationaal karakter, en bio zonder 'geiten wollen sokken' gevoel.

Een eventueel naamkaartje.

Een voorbeeld van hoe er met elementen van het logo kan gespeeld worden op een shopping bag.