Kinder en jongeren therapie coaching Suzan Blum stoer en fris logo

Datum start: 06-12-2019

Datum einde: 20-12-2019

Totaal budget: € 250.00
Nieuwste inzending
Book cover
masterbrandy

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Ik wil graag een stoer, fris en modern logo. Gericht op het jonge kind tussen 4 - 12 jaar en ook voor de jongeren tussen 13 - 21 jaar. Ik wil het logo gebruiken in onze communicatie en voor diverse producten gebruiken zoals verjaardagskaarten, voor presentatie op een banner, folders e.d.

De kindertherapie onderscheidt van anderen therapieën, doordat het kind leert om voor zichzelf op te komen, genoeg zelfvertrouwen te krijgen zodat hij zijn eigen oplossingen kan vinden voor zijn probleem. In plaats van ik vertel jou hoe jij een probleem moet oplossen. Er wordt veel gebruik gemaakt van verbeeldingskracht, nieuwe kennis en leren van nieuwe vaardigheden. De omgeving van het kind wordt meegenomen in de behandeling om hem te ondersteunen, een effectieve communicatie te realiseren en gedrag te spiegelen van ouders. De categorie kinderen is van 4 - 12 jaar, het aankomend jaar specialiseer ik me ook in jongeren tot 21 jaar.

Ik heb veel logo's gezien die ik leuk vind. Voorbeelden zijn bijv. een SPELVORM zoals boter/kaas/eieren met naam erin verwerkt (dit bestaat al), of pionnetjes. Een RIMPELING IN HET WATER (wat een verandering suggereert), een hart van VINGERAFDRUKKEN. Vingerafdruk vind ik leuk omdat het uniekheid van een kind suggereert. Alleen vind ik het logo te zachtaardig/ soft. Een soort DOOLHOF met een mooi eindpunt of PAD/ WEG. Of mijn naam in een stempelafdruk. Dit zijn voorbeelden die ik leuk vind, maar wil een nieuw idee hierin. VERBEELDINGSKRACHT in verwerken vind ik leuk. Slimme DIEREN mogen ook gebruikt worden. Mijn naam kun je ook gebruiken voor een bloem of groei maar dat vind ik te voorspelbaar. Wanneer je denkt dat je echt iets unieks in handen hebt, mag je mijn naam gebruiken in het logo of de naam aanpassen. Mijn naam is Suzan Blüm.

Ik wil het logo niet te kinderachtig maar nog net spannend genoeg voor het jonge kind. De vorm van therapie is voornamelijk gebruik van spellen, knuffels, theater, knutselen, verbeeldingskracht bij kinderen. Bij jongeren wordt o.a. darten, voetbalspel, biljarten, verbeeldingskracht, theater en gewoon praten ingezet.

Bedrijfsomschrijving


Doelgroep


Kinderen, jongeren en hun ouders met een klacht waarbij ze inzicht krijgen en grip op de situatie.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Turquoois, watermeloen, okergeel en wit.

300x300

designer: masterbrandy

score:

300x300

designer: masterbrandy

score:

300x300

designer: Pheonix3d

score:

300x300

designer: michelleverhoef

score:

300x300

designer: michelleverhoef

score:

300x300

designer: DahliDesign

score:

300x300

designer: michelleverhoef

score:

300x300

designer: michelleverhoef

score:

300x300

designer: Pheonix3d

score:

300x300

designer: skysigns

score:

300x300

designer: Pheonix3d

score:

300x300

designer: sosophie

score:

300x300

designer: Le Gaulois

score:

300x300

designer: lcheinen

score:

300x300

designer: lcheinen

score:

300x300

designer: lcheinen

score:

300x300

designer: lcheinen

score:

300x300

designer: barretquentin

score:

300x300

designer: MartinLogo

score:

300x300

designer: Petje

score:

300x300

designer: Al designs

score:

300x300

designer: MellGraphics

score:

300x300

designer: Al designs

score:

300x300

designer: Hildevherpen

score:

300x300

designer: Hildevherpen

score:

300x300

designer: Hildevherpen

score:

300x300

designer: Y-graphic design

score:

300x300

designer: MellGraphics

score:

300x300

designer: GerardG

score:

300x300

designer: armando

score:

300x300

designer: GerardG

score:

300x300

designer: MellGraphics

score:

300x300

designer: Al designs

score:

300x300

designer: stevan banjac

score:

300x300

designer: logomaker

score:

300x300

designer: krisi

score:

52 Ingezonden designs
20 Designers
0 Winnaar

Met zoveel sterke inzendingen had de klant een lastige keuze, maar één ontwerp sprong eruit.