Beste opdrachtgever,
Wederom dank voor de beoordeling en de feedback en bij deze twee varianten voor een mogelijke huisstijl.
Aanpassingen blijven natuurlijk altijd uitvoerbaar.
Graag vernemend.
Met vriendelijke groet,
Welroos Media
Krachtig en modern logo en huisstijl voor Adviseur Arbeid & Gezondheid
- Wedstrijd van: GAG
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 19-03-2012
Datum einde: 02-04-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste Dennis,
Dit ontwerp scoort bij mij op de eerste plaats, we gaan je als winnaar bekendmaken van logo en huisstijl. Ik neem aan dat ik je nu de juiste gegevens voor het visitekaartje en de brief en enveloppe nog moet doorgeven zodat je definitief de jpg en pdf-bestanden kunt maken. Laat je me even weten hoe dat het makkelijkste kan.
Gefeliciteerd en groet,
Henk
Beste opdrachtgever (Henk),
Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe logo en de gekozen huisstijl. Je kunt er goed mee voor de dag komen en kan er ook zeker jaren mee vooruit.
Het klopt inderdaad dat we de nodige n.a.w.-gegevens nog moeten krijgen om deze te kunnen verwerken in de producten.
Men mag alle informatie mailen naar info@welroosmedia.nl of kenbaar maken in een persoonlijk berichtje hier op Brandsupply.
We kijken uit naar de benodigde stukken en zullen de bestanden zo snel mogelijk retourneren.
Met vriendelijke groet,
Dennis
Welroos Media

Beste opdrachtgever,
Wederom dank voor de beoordeling en de feedback en bij deze twee varianten voor een mogelijke huisstijl.
Aanpassingen blijven natuurlijk altijd uitvoerbaar.
Graag vernemend.
Met vriendelijke groet,
Welroos Media

Beste opdrachtgever (Henk),
Enorm bedank voor de positieve feedback en de mega beoordeling die we direct al bij onze eerste inzending mochten ontvangen. Echt top!
In de bijlage hebben we de tekst 'arbeid & gezondheid' wat groter gemaakt en de tekst omgezet naar kapitalen (hfd.letters).
De kleur die we hiervoor gebruikt hebben is groen in het bovenste logo en wit in het onderste logo (te gebruiken bij een groen ondergrond).
Voor zwart/wit publicaties, kán men gebruik maken van de kleine uitvoering die we er bij gezet hebben. Dit logo is opgemaakt uit een aantal grijstinten.
Graag vernemend of u nog aanpassingen wenste of andere ideeën uitgewerkt wil zien.
Met vriendelijke groet,
Dennis
Welroos Media
volg ons ook op twitter : @welroosmedia
Beste Dennis,
Ik vind dit logo zo helemaal prima, dus ik ben benieuwd naar de rest van de huisstijl!
Hartelijke groet,
Henk Groenewegen

Beste opdrachtgever,
Bij deze onze eerste inbreng inzake een nieuw logo voor uw organisatie welke straks wellicht kan worden toegepast in een huisstijl, advertenties en de website.
Kleuren en lettertypes zijn altijd bespreekbaar en aanpasbaar naar wens.
We hebben de voorbeeld bestanden bekeken en kozen voor dit moment dit lettertype uit.
Graag vernemen wij uw reactie om een complete huisstijl uit te werken als dit logo u aanspreekt.
Met vriendelijke groet,
Dennis
Welroos Media
Beste Dennis,
Wat een ontzettend leuk en origineel lettertype, mooi rond, vriendelijk. Prima dat de letters in GAG en groenewegen hetzelfde zijn, dat geeft balans. Kleuren prima, alleen arbeid en gezondheid: is dat lichtgroen of wit? En als het lichtgroen is, is het dan goed te zien bij copieen? Zou je de lettergrootte van arbeid en gezondheid iets groter kunnen maken. Dit omdat die woorden nou juist van belang zijn. Of misschien heb je een ander idee hoe je dat kunt accentueren?
Ik ben benieuwd naar je antwoord.
Groet,
Henk Groenewegen