Logo en huisstijl

Wedstrijd gegevens:
Pakket brons

  • Wedstrijd van: GvdS
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 319.00
  • Datum start : 21-02-2015 14:53
  • Datum einde : 16-03-2015 14:50
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 41
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Voor mijn nieuw op te richten mediationpraktijk ben ik op zoek naar een logo en huisstijl.

Geen persoonsnaam o.i.d..

Bedrijfsomschrijving:

De mediationpraktijk richt zicht op bemiddeling in conflictsituaties. Clienten gaan een proces in waarbij geinvesteerd wordt in de relatie en communicatie. Ze gaan samen op weg naar de toekomst en komen uiteindelijk op een punt waarbij begrip voor elkaars standpunt bereikt wordt, maar ook gegeven en genomen wordt. Daardoor resulteerd mediation in win win voor beide clienten.

Doelgroep:

De doelgroep bestaat uit mensen die zich in een conflictsituatie bevinden. Men moet echter, als ze met een mediationtraject aanvangen, de nadrukkelijke wens hebben om er samen uit te komen. Beide partijen zullen een stap moeten doen naar een oplossing. (in beweging komen, uit de comfortzone etc.) Bij mediation zijn er in principe geen verliezers maar is er sprake van een win win situatie. Beide partijen gaan met een beter gevoel naar huis.

Particuliere markt (families, buren, strafzaken)
Zakelijke markt (arbeidszaken, MKB)
Publieke sector (overheid)

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Een aantal termen die belangrijk zijn voor het logo en de huisstijl:

Vertrouwen opwekken, proffesioneel/zakelijk, eigentijds/modern, herkenbaar

Social Network