Hallo Stefan,
ik heb de slogan op het briefpapier naar links geplaatst! Hopelijk is het zo goed naar wens. De kleur is niet anders hoor; het is meer een technisch verhaaltje (schermkleur; meer kleurbereik en drukkleur; minder kleurbereik) en ik denk dat ik de laatste keer de afbeelding op brandsupply in drukkleuren heb afgebeeld. Nogmaals dank voor je leuke en enthousiaste reactie!
groeten
carola
Logo en huisstijl duurzaamheidsplatform Day 4 Green
- Wedstrijd van: Day4Green
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 04-03-2013
Datum einde: 31-03-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste Carola,
Denk inderdaad dat het dan aan het afbeelden in druk kleuren heeft gelegen (weer wat geleerd). Kleur lijkt nu weer op het eerste ontwerp.
Slogan in het briefpapier staat voor mijn gevoel nu inderdaad beter.
Wat mij betreft valt er verder niet echt meer wat te verbeteren aan je concept. Dus dank je wel voor je aanpassingen.
Wat mij betreft ben je één van de grote kanshebbers.
Groeten Stefan
P.S. wat de complimenten betreft graag gedaan!

Hallo Stefan!
bijgaand stuur ik je de aangepaste voorstellen. Op de achterzijde van het visitekaartje heb ik een paar social media icoontjes geplaatst, uiteraard kan je zelf zeggen wat je behoeften zijn (misschien ook pinterest of linkedin erbij?). Het leuke van deze huisstijl is dat je de stijlelementen (gras en wolk) het ook heel mooi kan gaan combineren met fotomateriaal! Ik zie je reactie graag tegemoet!
Groetjes
Carola
Beste Carola,
Lay-out is al een stuk verbeterd. Visitekaartje is goed zo. Envelop is ook een stuk beter.
Onderkant van het briefpapier zou ik de slogan het liefst toch rechts zien (o.a. vanwege uniformiteit met envelop).
Kan het kloppen dat je de groentint hebt aangepast? Vond de kleur groen in je vorige inzending frisser/vlotter.
Groeten Stefan

Uitgangspunt is geweest om een speels en fris ontwerp te maken waarbij het landschap en de droom elkaar ontmoeten in het beeldmerk. De vormgevingselementen (wolk en gras) kunnen ingezet worden om de bedrijfsuitstraling uit te bouwen.
Spot on! Heel goed aansprekend logo en een goed doorgevoerd concept in de huisstijl!
Logo perfect, niets meer aan doen.
Enkele kleine opmerkingen (met nadruk op kleine):
Afzendergegevens op de envelop leid net iets af. Misschien moeten deze naar onderen verhuizen. Anders kan met lettertype/kleur wellicht iets gedaan worden, maar ivm uniformiteit toch het liefst verplaatsen.
De bedrijfsgegevens onderin de brief 'botsen' een beetje met de slogan. Wellicht een idee de slogan iets hoger te zetten en de bedrijfsgegevens in één regel hieronder te zetten (vanuit het midden gecentreerd).
Mijn voorkeur gaat uit naar de 'landscape' variant van het visitekaartje. Persoonlijk ben ik niet zo'n sociale media gebruiker, maar kun je wat dergelijke gegevens integreren op de achterzijde (wellicht door het gras te laten 'groeien' en de gegevens in dat witte vlak te plaatsen).
Ik ben erg onder de indruk van je ontwerp (temeer omdat het je allereerste is op deze site) en wat mij betreft ben je de top drie binnen geknald.
Groeten Stefan
Hallo Stefan!
Wat een leuke en enthousiaste reactie! Ik vond het ook erg leuk om te maken! Uiteraard zal ik je kleine wensen doorvoeren en z.s.m. plaatsen. Dank je wel! Aanpassingen volgen!
Groetjes
Carola