Ik heb ook een voorbeeld toegevoegd hoe het logo toegepast kan worden als keurmerkstempel.
Logo en huisstijl Feel Food Company; ouderwets lekker in je vel door bewust te zijn van wat je eet!
- Wedstrijd van: chrisaanzee
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 07-11-2013
Datum einde: 21-11-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



U bedoelt zo?
Dag hoe gaat het verder als wij voor jullie logo kiezen? We hebben namelijk ook een website waarvan de layout nog gedaan moet worden, doen jullie dat ook?
Wanneer u voor ons ontwerp kiest, ontvangt u van ons de complete huisstijl. Wij verzorgen ook internetconcepten (websites, webshops, en meer). Neemt u eens een kijkje op www.brandbrains.nl

Geen commentaar
De fictieve weergave van de visitekaartjes geven een soms wat vertekend beeld van de kleuren, dit zijn de originele kleuren van de achterkant.

Feedback wederom welkom!
Dank voor de aanpassingen. Zoals het er nu uit gaat zien kiezen voor het ontwerp oranje logo met verloop van kleur. Op het visitekaartje de voorkant wit met naw en logo en de achterkant grijs/bruin (is de donkere kleur met het groene logo en het oranje logo hetzelfde??) zonder logo maar met alleen de tekst hapje voor hapje weer goed in je vel! Zou je daar nog een voorbeeld van kunnen laten zien.

In deze variant is het font een meer blauwe kleur.
Ik had juist voor de grijs/bruin teint gekozen omdat deze kleur mooi past bij jullie filosofie over gezond eten.
Door het lettertype niet te 'kleurig' te maken, komt het beeldmerk meer tot uiting.
Zoals jullie in deze variant kunnen zien krijgt het logo als geheel een drukkere uitstraling. Daardoor wordt de aandacht niet gevestigd op het beeldmerk.
Dank, de verandering van kleur van de topografie is klein maar het effect is groot. Vind het grijs/bruin beter. Keurmerkstempel zou sterker mogen zoals met het oranje!
wellicht een idee om in het stempel het woord keurmerk te vervangen voor lekker & gezond

Of met een verloop?
Dank voor de snelle reactie!
We vinden het al veel beter maar het zou nog sterker mogen. Aangezien wij maar leken zijn en beoordelen wat we mooi vinden zijn verdere suggesties zeker welkom
Hoe erg verwoesten we je ontwerp indien we de achterzijde van het kaartje oranje maken met een wit logo. Is er plaats voor de pay off; 'hapje voor hapje weer goed in je vel' in je ontwerpen?
Dat kan, maar dan moet de oranje wel donkerder worden dan deze, anders is wit niet leesbaar. Ik zal straks een voorbeeld plaatsen.

Deze kleur oranje?
Zou je hier ook het kleurverloop kunnen toepassen?
We vinden dit er mooi uitzien, wellicht kan de ronde oranje lijn iets dunner? Heb je nog suggesties voor alternatieve kleuren die fris en eigentijds ogen? Wij vinden deze oranje kleur al beter dan de groene, maar vernemen graag jouw visie op kleurgebruik.
Is het nog een optie om de typografie een kleur te geven, bijvoorbeeld heel donker blauw. Is het nu antraciet grijs?

Geen commentaar
Zou u wat feedback willen geven op uw waardering?
Dag ik denk dat de waardering te laag is eerlijk gezegd. We vinden dit een mooi en duidelijk logo maar zouden de groene kleur graag zie in een warm oranje is dat mogelijk?

Feedback zeer welkom!

Geen commentaar

Geen commentaar