logo en huisstijl psycholoog online en face to face
Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver
- Wedstrijd van: remlingsma
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 349.00
- Datum start : 21-07-2012 17:14
- Datum einde : 21-08-2012 16:59
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 23
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
het gaat om een psychologenpraktijk, ga ook online behandelen, naast face to face. logo en huisstijl mogen dus flitsend, modern, e-health, van deze tijd uitsraling hebben.
slogan (moet los te koppelen zijn) online & dichtbij
huidige website voor meer info: www.lingsmapsychologie.nl de gebruikte kleuren in deze webiste zou ik graag terug zien in t logo. kleuren die ik nu gebruik heb: licht groen b3b548, donker groen 899e61
de nieuwe website zal dezelfde als huidige kleurenstelling hebben, evt met wat aanvullingen.hierin zou het logo moeten passen.
eerder logo bestond uit psy tekentje (griekse ypsilon) dat "mannetje"vormde door beentjes toe te voegen. Mijn ideetje is dat psy mannetje out of the box stapt: zit gevangen, komt vrij, lingsmapsychologie denkt out of the box, dat soort associaties. Ik heb een voorbeeldje bijgevoegd van mijn eigen (niet professionele) gefreubel wat op dit iedee voortborduurd. het zou leuk zijn als ik in mijn nieuwe logo-huisstijl hier iets van terug herken, maar
waarschijnlijk hebben anderen totaal andere ideeen, daar ben ik zeker ook benieuwd naar.
ik weet niet welke formaten ik allemaal zou moeten hebben; jpeg, png (?), pdf, ik verwacht dat ik er alles mee kan en overal in kan voegen, zoals gezegd twitter, denk ook aan face book, gmail, briefpapier, memoblokje etc.
Bedrijfsomschrijving:
naam bedrijf: Lingsma PsychologieLingsma Psychologie biedt eerstelijnspsychologische hulpvrlening, gaat vanaf september ook on line hulp aanbieden,
Doelgroep:
gericht op brede doelgroep: jongeren vanaf 16, volwassenen en ouderen met depresieve kalchten, burn out, angstkalchten, identiteitsvraagstukken, relatieproblemen, verder zie website.
kernwoorden behandelvorm: cognitieve therapie, mindfulness, accepterend, kortdurend, duidelijk, verbinding met andere hulpverleners, netwerker, humor.
www.lingsmapsychologie.nl
Kleuren, favoriete logo's, must haves
kleuren die ik nu gebruik heb: licht groen b3b548, donker groen 899e61
de nieuwe website zal dezelfde als huidige kleurenstelling hebben, evt met wat aanvullingen.hierin zou het logo moeten passen. zie www.lingsdmapsychologie.nl voor huidige kleurgebruik.
eerder logo bestond uit psy tekentje (griekse ypsilon) dat "mannetje"vormde door beentjes toe te voegen. Mijn ideetje is dat psy mannetje out of the box stapt: zit gevangen, komt vrij, lingsmapsychologie denkt out of the box, dat soort associaties. voortbordurend op psy mannetje zou die ook nog over iets heen kunnen stappen, een hindernis overkomen dat soort associaties. psy mannetje is geen must, zou wel aardig zijn.
wellicht hebben anderen totaal andere ideeen, ben benieuwd. Mogelijk zijn er ideen om in het logo de ehealth zichtbaar te maken.
ik weet niet welke formaten ik allemaal zou moeten hebben; jpeg, png, pdf, ?ik verwacht dat ik er alles mee kan en overal in kan voegen/copy pasten, bv gezegd twitter account, denk ook aan face book, gmail, etc. briefpapier etc.
logo mag los van de naam Lingsma Psychologie te gebruiken zijn, evenals los te gebruiken van slogan online en dichtbij (mag ook & tekentje zijn of iets creatievers, geen teken, een komma, zie maar!
Tjeerd van der Velde vormgeving
-
-
Toelichting van de designer Tjeerd van der Velde vormgeving:
Beste heer Lingsma,
Hierbij 2 verschillende huisstijl voorstellen, een dynamische en een versie die iets meer statisch is. Mocht u een keuze kunnen maken, dan zou ik graag de informatie die u op de middelen wenst willen ontvangen op info@tjeerdvandervelde.com
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde -
Tjeerd van der Velde vormgeving zegt
Mocht u nog aanpassingen wensen, dan is dit natuurlijk geen probleem
-
remlingsma zegt :
Ik zit net te bekijken, en te twijfelen. Gegevens kan ik je per e mail zenden, kan dipool ingevoerd als de wedstrijd is gesloten?
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
remlingsma zegt :
Moet zijn: kan dit ook....
-
Budget Media zegt
heel mooi!!
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Tjeerd van der Velde vormgeving:
Een versie met een klassieke vriendelijke letter. Passend binnen de marktniche.
-
remlingsma zegt :
Lettertype Okay, maar vorige spreekt me meer aan...
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Tjeerd van der Velde vormgeving:
Beste opdrachtgever,
Hierbij de aanpassing. Ik heb het beeldmerk zo aangepast dat het hetzelfde gewicht als het lettertype heeft, om extra rust in het ontwerp te creëren.
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde -
remlingsma zegt :
Zelf vind Ik dit een mooier lettertype en een aardige combi. Je laat in het linkerstuk een aardig schaduw effect zien in het grijs er omheen, benieuwd hoe ik dat ook kan maken, of hoort dit erbij? Kun je nu iets meer laten zien van suggestie voor briefpapier, viSitekaartje? Vr groet, Remko lingsma
-
Tjeerd van der Velde vormgeving zegt
Beste opdrachtgever,
Het schaduw effect is een fotografie effect en is puur voor de presentatie. Mocht u dit wensen op bijvoorbeeld de website, kunnen we altijd kijken hoe we dit kunnen toepassen. Ik zal druk bezig met de huisstijl middelen en kan deze eind van de maandag presenteren. Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Tjeerd van der Velde vormgeving:
Geachte heer Lingsma,
Bij deze voeg ik mijn ontwerp toe. Ik heb mezelf de missie gesteld om het logo samen te voegen tot één sterk beeld, waarbij geen elementen buiten de boot vallen. Het beeldmerk is stylistisch en goed toepasbaar in toekomstige uitingen. Het lettertype heeft een vriendelijke uitstraling en is is sterk leesbaar. Ik hoop dat u tevreden bent over het ontwerp.
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde -
Tjeerd van der Velde vormgeving zegt
Mocht ik u enthousiast hebben gemaakt met het concept, dan ga ik verder met het uitwerken van de middelen
-
remlingsma zegt :
op zich goed en aansprekend. helaas zou ik bij nader inzioen tekst online en dichtbij er niet in willen hebben. voorkeur zou zijn dat naam naast (ook los te gebruiken) logoteken staat.vind de out of de box goed geslaagd, vormgeving en kleuren zoals je laat zien in visitekaartje okay.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-