Logo en huisstijl voor de ‘Kate Moss’ van de handel
Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver
- Wedstrijd van: monique.willemse@nrg30.nl
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 349.00
- Datum start : 26-03-2013 14:30
- Datum einde : 09-04-2013 14:07
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf, eps
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 66
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Logobeeldmerk wordt gebruikt als favicon en op t-shirts en op onze specialistische sites die herkenbaar zijn als NRG30 sites, eventueel voorzien van: “powered by NRG30”, “mogelijk gemaakt door NRG30”, “verkrijgbaar bij NRG30”, “NRG30-club” “heb jij al NRG30?” “word nu lid van de de NRG30 vriendenclub” of welke andere variatie
Huisstijl wordt naast ‘standaard drukwerk’ vooral online ingezet. We gaan dit doorvertalen naar een webshop + bijbehorende online formulieren en marketingactiviteiten o.a. via social media
Bedrijfsomschrijving:
NRG30 (spreek uit: Energy drie nul) is het bedrijf van 2 energieke, commerciële zakenvriendinnen. In NRG30 komt hun passie voor marketing en verkoop samen. NRG30 zoekt producten zonder vertegenwoordiging in Nederland/Benelux. NRG30 is dus distributeur, groothandel en (online) retailer in één. Voorwaarde voor opname in de NRG30 geledingen is Fun Funky & Fashionable. Uitstraling is belangrijk, kwaliteit is een must. NRG30 heeft de intentie de Kate Moss van de handel te worden. Altijd ‘on top of things’, nét even anders dan de rest. Dit geldt ook voor de klantgerichtheid en klantvriendelijkheid waarmee we werken. “Behandel anderen zoals jezelf behandeld wilt worden.” Direct, open en helder. Persoonlijk ook. Geen verborgen agenda’s of te kleine lettertjes.
Overigens is NRG30 erop gebrand om het milieu zo weinig mogelijk te belasten. Dat hoeft het logo en de huisstijl echter niet uit te dragen – het is eerder een gegeven waarmee de ontwerpers rekening moeten houden.
Doelgroep:
Mensen met een jonge ziel en young at heart. Die houden van de leuke dingen des levens met gevoel voor humor. Leeftijd is dan niet zozeer een gegeven, maar grofweg 18-55 jaar. Mannen en vrouwen.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Houdt bij kleurkeuze & typografie svp rekening met scherm en print. En dat we vanaf verschillende apparaten van over de hele wereld moeten kunnen werken. Functioneel wit is prima.
visitekaartje – we hopen op een spannende oplossing. Eigenlijk willen we met het kaartje communiceren dat ze op de webshop terecht kunnen. De andere kant kan dan met pen worden ingevuld bijvoorbeeld door degene die het kaartje uitgeeft (naam en mobiel nummer oid). mss met een pakkend zinnetje erbij als: ‘It’s been a pleasure talking to you. If you have questions and/or need further information, pls call or email me. Of: It’s been fun talking to you! Looking for more NRG30 for yourself? Don’t forget to …..
we moeten het logo kunnen gebruiken in Word, Excel en op html pagina’s die voor ons worden gebouwd in het webwinkelplatform en eventuele SAAS softwareprogramma’s die we later aansluiten. Wij zijn allebei van de eenvoud – maar wel pakkend!
Voorbeelden:
http://www.dearkates.com/
http://www.manpacks.com/
http://www.vente-exclusive.com/nl-NL
http://annstreetstudio.com/category/cinemagraphs/
christine
-
-
Toelichting van de designer christine:
Hierbij een versie met alle kleurcodes. Zoals jullie zien zijn alle kleuren gewoon te gebruiken voor drukwerk en beeldscherm. De minimale kleurverschillen heb ik in de vakjes rechtsonderin weergegeven.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
christine zegt
En dit is de versie zonder driehoekje. Eventueel kunnen we dan ook de punt achter Fabulous weglaten en de payoff laten uitlijnen met het einde van de 30, zoals het eruit zag in mijn allereerste inzending.
-
monique.willemse@nrg30.nl zegt :
Dit is het logo wat we willen! rood en emerald, zonder het extra driehoekje en niet uitgelijnd op de 0. punt gewoon achter fabulous laten staan. Zou je nog kunnen kijken of je .be en .nl in één kaartje kunt verwerken (anders moeten we er 2 drukken...) is er een oplossing te bedenken ACHTER het logo op het visitekaartje? Ik zie net op mijn pantonekleurenwaaier dat de 185C in rgb te benaderen is en de 3278C in 4 kleurendruk - geeft ons dat problemen bij reproductie?
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
christine zegt
En hierbij nog een aangepast voorstel voor de huisstijl.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
christine zegt
Hierbij een combinatie van de kleur Emerald (bij benadering komt PMS 3278 hiermee het best overeen) en de oranje/roodachtige kleur (bij benadering komt PMS 185 hiermee het best overeen).
-
monique.willemse@nrg30.nl zegt :
Wij hebben een discussie over het laaste 3hoekje. Hoe ziet het logo er zonder uit?
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer christine:
Hierbij een tweede voorstel voor jullie huisstijl.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer christine:
Hierbij een eerste voorstel voor jullie huisstijl.
-
monique.willemse@nrg30.nl zegt :
Christine, je eerste huisstijl uitwerking bevalt ons het beste. Waar op het visitekaartje is er ruimte voor het webadres? Dat ha je in voorstel 2 leuk opgelost door ruimte te laten voor .nl en .be. Benadert deze rode kleur de oranje/rood (zie verder beneden 2e rechts) en ken jij de pantone emerald kleur? Benieuwd naar deze combi
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
christine zegt
Ik heb een nieuw ontwerp geplaatst, waarbij ik nog iets heb gefinetuned aan het logo van jullie voorkeur (deze staat in vak 1) en jullie kleurwensen heb meegenomen. Daarnaast heb ik een aantal nieuwe varianten op het logo geplaatst (deze staan in vak 2, 3 en 4). Komt deze kleurcombinatie in de goede richting?
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
christine zegt
En hierbij ook nog een heel ander ontwerp.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
christine zegt
Hierbij nog een iets aangepast logo. De 30 is nu iets kleiner geplaatst, en heeft ook een driehoekje gekregen. Je ziet dat het ook lekker werkt met meerdere kleuren. En het optische, schuine vierkant in de letters NRG komt er goed door naar voren.
-
monique.willemse@nrg30.nl zegt :
Christine, wij vinden je logo heel mooi. Weten niet of de kleur ok is. Wil je svp eens op deze versie een uitwerking maken van de huisstijl? Je bent onze eerste keuze. We zijn erg benieuwd naar de uitwerking.
-
christine zegt
Bedankt voor de positieve reactie! Ik ben momenteel hard bezig aan de uitwerkingen van de huisstijl, dus deze zal ik vanavond nog plaatsen.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
christine zegt
En een opzet met meerdere kleurvarianten.
-
monique.willemse@nrg30.nl zegt :
wil je eens expirimenteren met de kleur oranje/rood (2e van rechts). ons bedrijf zal een aantal merken gaan vertegenwoordigen. kunnen we daarvoor het vierkantje gebruiken --> bijvoorbeeld de logokleur van die merken hierin verwerken? logo kleur van ons eerste internationale merk ik felblauw.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
christine zegt
Hierbij een zwart/wit versie.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
christine zegt
Beste opdrachtgevers,
Hierbij mijn inzending voor jullie logo. Modern, edgy, funky en tof. Eventueel nog geheel naar wens aan te passen qua kleuren en tekst. Naar welke kleuren gaan jullie voorkeur uit?
Ik hoor graag jullie eerste reactie.
Groeten, Christine -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-