Logo en huisstijl voor een sales en marketing organisatie (tech sector)
Wedstrijd gegevens:
Pakket brons
- Wedstrijd van: sharedvalueinc
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 319.00
- Datum start : 01-04-2014 22:42
- Datum einde : 19-05-2014 12:00
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 124
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Wat zoeken wij?
Wij zoeken een logo compleet met huisstijl.
Voor wat de huisstijl betreft moet deze bestaan uit:
Briefpapier
Visitekaartjes
Diverse templates (powerpoint, whitepaper/leaflet, facturen)
Bedrijfsomschrijving:
Wie zijn wij en wat doen wij?
Evolve Mobile is een Nederlands bedrijf met internationale relaties (leveranciers).
Wij treden op als vertegenwoordiger voor buitenlandse bedrijven uit de technologie sector.
Deze bedrijven ondersteunen wij met sales (acquisitie) en marketing diensten (lead generatie).
Alle oplossingen hebben te maken met mobile, innovatie en technologie. Wij combineren met onze intelligente oplossingen fysieke (offline) en virtuele (online) omgevingen. Hierbij moet je denken aan draadloze (WiFi) netwerken, Apps, Content Marketing oplossingen, marketing intelligence en analyse tools. We stellen de eindgebruiker in staat alles te weten te komen over haar klanten en bezoekers en geven ze de mogelijkheden met hun doelgroep te communiceren.
Wat is onze visie?
Onze visie is als volgt:
“Offline becomes the new and improved online”
At Evolve Mobile we want to make organizations smarter by delivering them the right insights and interaction points. Customer Experience as well as the Customer Decision Journey can be improved or influenced by the right forms of communication. To succeed in this relevance is key.
We believe that delivering the right message (at the right place and time) will increase revenue, loyalty and enhance the overall Customer Experience. The key drivers to achieve this are mobile, marketing intelligence, online, social and the wireless connection to the internet.
The best time to start and grow a company used to be yesterday, due to constant innovation now it’s tomorrow. Therefore we aim to partner with the most disruptive companies and startups around the world whom we help to “cross the chasm” towards mainstream adoption and sustainable growth.
We deliver tailor made marketing and sales services fueled by our knowledge, experience and wide spread network. Paving the road towards a successful and bright future for our clients.
Doelgroep:
Wat is onze doelgroep?
Zelf zijn wij een Business to Business (B2B) bedrijf maar onze klanten zijn Business to Consumer bedrijven, denk hierbij aan sectoren als: retail, hospitality maar ook zorg en zakelijke dienstverlening. Primair communiceren wij met stakeholders van de afdelingen: marketing, business development, sales en IT.
Op dit moment is onze doelmarkt Nederland maar op termijn is de doelstelling het werkgebied uit te breiden naar andere landen (primair EU). Wij communiceren richting onze klanten en leveranciers dus in het Nederlands en Engels. Het logo en de huisstijl moeten dus internationaal inzetbaar zijn.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Wat zijn de richtlijnen met betrekking tot de stijl?
Wij opteren voor een rustige zakelijke uitstraling. Denk hierbij aan koele en zachte kleuren en een strak ontwerp. Of het een beeldmerk, woordmerk of combinatie is laten wij in het midden. Een eventuele tagline (slogan) om het af te maken zouden wij waarderen.
demetriax
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
sharedvalueinc zegt :
dankje! netjes gedaan! kun je wat huisstijl voorbeelden uitwerken voor de blauwe en rode?
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer demetriax:
"think through tomorrow" means we live present but we must anticipate tomorrow because technologie is still in motion. Firstly i wanted to use your own sentence "now it’s tomorrow", it's really what i wanted to mean but i look for something closed.
Anyway maybe "think tomorrow" it's better than "think through tomorrow". -
sharedvalueinc zegt :
thank you for the explanation!
the suggested color is not what we are looking for, maybe you've got some more suggestions? -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer demetriax:
Hi,
this is my input about your logo.
Please let me know your feedback to improve my work and try to meet your expectations.
Regards -
sharedvalueinc zegt :
Hi! we like the design but the colors not so much, can you try this design in other colors? thks
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
sharedvalueinc zegt :
can you explain what the logo (image) means and what you mean by the tagline?
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-