Geen commentaar
Logo en huisstijl voor een uniek product in haarwerken
- Wedstrijd van: autoklaven-shop
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 21-03-2022
Datum einde: 04-04-2022
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar
Thank you for your design! This is one of our favorites. We like the minimalism, elegance and subtle imperfection in this logo. We are thinking of using the TP of Toupim separately, and I was wondering if you can find a way to bring the subtle imperfection in the T or P, so that the TP by itself would also stand out. The U might be slightly too much, one of us misread it for Totpim.
Designer copy my concept. They don't even receive any feedback about it. This is not fair.

Geen commentaar
Hi Badal, Thank you for your submissions!
I like the minimalism, and actually, it could be more even minimalistic. We don't need hair to be part of the logo; we'd prefer the focus to be more on a light element of surprise in an otherwise minimalistic logo.
Also, could you remove the word 'haarwerken'?
From the different submissions you provided, I like this one the most!
Best, Caspar
ok