Logo en huisstijl voor Food Matchmakers, de distributeur van het nieuw eten.
Wedstrijd gegevens:
Pakket brons
- Wedstrijd van: Food Matchmakers
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 319.00
- Datum start : 24-12-2015 13:33
- Datum einde : 04-01-2016 13:30
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 27
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Het logo zullen wij gebruiken op onze website, handtekening email, briefpapier en op visitekaartjes. Het kan goed zijn dat wij de achtergrondkleur van het logo dan ook willen gebruiken op onze website en visitekaartjes.
Wat wij extra zoeken is een Powerpoint masterslide (voorblad en normale dia in breedbeeld/wide mode) lay-out met daarin ons logo en huiskleur(en). Wij maken namelijk veel gebruik van Powerpoint bij het maken van klankpresentaties. Op deze slide moet ook een kleine ruimte zijn om het logo van een klant toe te voegen en om logo’s toe te voegen van de merken die wij gaan voeren.
Bedrijfsomschrijving:
Steeds meer mensen geven om wat zij eten. Zij zijn zich bewust van hoe, waar en door wie producten gemaakt worden en wat erin zit. Lekker, eerlijk en transparant voedsel dus. Wat ons betreft een blijvende en mooie ontwikkeling die ons eten voorgoed zal veranderen. Toch is het aanbod van dit “nieuwe eten” nog beperkt. Kijk maar eens in de schappen van een supermarkt. Tijd dus om hier zelf mee aan de slag te gaan want wij zijn er van overtuigd dat eten lekker, eerlijk en transparant tegelijkertijd kan zijn.
Er zijn veel (vaak kleinere) producenten die het met ons eens zijn en lekker, eerlijk en transparant eten maken.Veel van hun producten zijn nu nog niet of beperkt verkrijgbaar.
Geholpen door een flinke dosis enthousiasme en jarenlange FMCG ervaring gaan wij ervoor zorgen dat de producten van deze producenten goed verkrijgbaar worden. Met Food Matchmakers distribueren wij deze producten in de Benelux en maken onze voeding een beetje beter.
Onze producten:
Zijn in lijn met de laatste trends.
Hebben een goed en aansprekend verhaal te vertellen.
Maken iedereen in de keten blij (van fabrikant tot en met de consument).
Doelgroep:
Inkopers en category managers van met name supermarkten en andere winkelketens die geven om wat zij zelf en hun klanten eten.
Zij vinden het belangrijk dat eten lekker, eerlijk en transparant is en vinden dit minstens net zo belangrijk als de omzet en marge die met het product behaald kan worden.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Na kerst geven wij de eerste feedback
Y-graphic design
-
-
Toelichting van de designer Y-graphic design:
Dan wordt hij zo. Mvg
-
Food Matchmakers zegt :
Dat ziet er goed uit
-
Y-graphic design zegt
Bedankt! fijne jaarwisseling alvast!
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Y-graphic design:
En zo ziet de huisstijl er dan uit. Mvg
-
Food Matchmakers zegt :
Dank het ziet er goed uit. We geven wel de voorkeur aan het verticale design vd visitekaartjes zoals hieronder (3de inzending). Fijne jaarwisseling!
-
Y-graphic design zegt
Het kaartje hierop zijn ook verticaal opgemaakt, zijn een kwartslag gedraaid maar zijn verticaal dus, dan met het nieuwe logo op de achterkant. Fijne jaarwisseling. Mvg
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Y-graphic design zegt
Dan worden de slides zo. Wilt u da logo ook zo aan de achterkant van visitekaartje en briefpapier? Mvg
-
Food Matchmakers zegt :
Hier graag nog het lijntje tussen kop en body verwijderen.
Krijgen wij de open bestanden zodat wij de masterslide uiteindelijk nog zelf zouden kunnen aanpassen indien?
Graag inderdaad ook het logo aanpassen op briefpapier en visitekaartjes. -
Food Matchmakers zegt :
Hier graag nog het lijntje tussen kop en body verwijderen.
Krijgen wij de open bestanden zodat wij de masterslide uiteindelijk nog zelf zouden kunnen aanpassen indien?
Graag inderdaad ook het logo aanpassen op briefpapier en visitekaartjes. -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Food Matchmakers zegt :
Hier graag het lijntje tussen kop en body hoger plaatsen. Tekstvak voor titel mag hoger en lijntje mag vallen op de onderkant van dat tekstvak.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Y-graphic design:
En deze zonder witruimte in de blak rechts. mvg
-
Food Matchmakers zegt :
Kunnen de grote ringen nog 20%-25% kleiner?
Kun je nog een lijntje plaatsen tussen kop en body tekst ruimte (id kleur vd donkere balk onderaan)? -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Y-graphic design:
En deze voor de tekst. Deze met witruimte in de balk rechts
-
Food Matchmakers zegt :
Kunnen de grote ringen nog 20%-25% kleiner?
Kun je nog een lijntje plaatsen tussen kop en body tekst ruimte (id kleur vd donkere balk onderaan)? -
Food Matchmakers zegt :
Kun je ook de witte ruimte id balk mooi afronden zoals bij de ringen links id balk?
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Y-graphic design:
Deze slide voor de titel.
-
Food Matchmakers zegt :
Graag zien wij hier ons normale logo terug (die met donkere letters) met daaromheen een witte outline zoals bij de donkere ring.
Ook hier mogen de grote ringen nog wat kleiner. -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Food Matchmakers zegt :
Aangezien dit de titel slide wordt zou het leuk zijn als deze afwijkt vd slide met de inhoud.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Y-graphic design:
Ik had dit in gedachte voor een powerpoint slide. Mvg
-
Food Matchmakers zegt :
Ook dank voor het maken van de slide. hebben nog een paar opmerkingen:
- De grote ringen mogen kleiner van ons en een beetje naar rechts en naar beneden (zoals op het briefpapier)
- Ons logo mag eraf. Deze staat een beetje id weg vd kopteksten straks.
-Kan er id balk onderin rechts ook een klein stukje wit opengelaten worden voor een klanklogo? Kun je 2 versies maken: 1 met die witte ruimte en 1 zonder zoals deze slide al is?
- kun je tussen de koptekst en bodytekst een dun lijntje plaatsen (id kleur van balk onderaan) om een duidelijk onderscheid te maken tussen koptekst en body? -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Y-graphic design:
Hierbij het aangepaste logo. De F is aangepast en de ondertitel is duidelijker. Ik hoor het graag als u dit aangepaste logo in de huisstijl verwerkt wilt zien, Ik zal nu een powerpoint slide maken. Mvg
-
Food Matchmakers zegt :
Dank voor de aanpassing. We vonden het vorige logo toch iets beter. Wel vinden wij de ondertitel in dit logo beter dus het moet een combinatie worden van beide logo's.
-
Food Matchmakers zegt :
Dank voor de aanpassing. We vonden het vorige logo toch iets beter. Wel vinden wij de ondertitel in dit logo beter dus het moet een combinatie worden van beide logo's.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Y-graphic design zegt
Bedankt voor uw beoordeling. Wilde u al huisstijl elementen zien? Mvg
-
Food Matchmakers zegt :
Dank voor de andere elementen. We gaan overleggen en komen er id loop van komende week op terug.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-