Geen commentaar
Logo en huisstijl voor tijdelijk verhuur van woningen na calamiteit.
- Wedstrijd van: Rina2811
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 08-12-2016
Datum einde: 15-12-2016
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

Geen commentaar
Origineel ontwerp!

Geen commentaar

Geen commentaar
Zou u deze ook nog in een huisstijl verwerkt willen zien?
ja graag.
Je zit heel dichtbij de winnaar....
Leuk om te horen! Ik heb een mogelijke huisstijl van dit logo voor u toegevoegd. Als u een van mijn ontwerpen kiest zijn eventuele aanpassingen achteraf natuurlijk geen enkel probleem.

Geen commentaar
kan je proberen in de kleuren fuchsia en antractietgrijs

Geen commentaar

Geen commentaar
Een vertaling van de naam naar een logo. waarbij het rode huisje voor calamiteit staat en het grijze huisje voor tijdelijk verblijf.
Bedankt voor het aantal sterren. Heeft u feedback wat betreft (kleur, font, etc) voor mij zodat ik beide logo's nog beter aan u wensen kan laten voldoen?

Geen commentaar
Wat spreekt u aan aan het logo en waar heeft u uw twijfels over?