Geen commentaar
Logo en Huisstijl voor Wereldrestaurant PUUR
- Wedstrijd van: Wereldrestaurant PUUR
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 25-06-2014
Datum einde: 21-07-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar
Hallo Jun Hu, Daarnaast nog een inspiratie op het logo. Zoals je ziet dit keer een toepassing. Ik heb hierbij het vignet boven het logo geplaatst. Dit kan natuurlijk heel goed. Het maakt het logo geschikt voor het bedrukken van menukaarten, service en communicatieuitingen.
Groetjes
Sebastiaan
Into The Box - Design

Geen commentaar
Hallo Jun Hu, Hierbij de vernieuwde inzending. Ditmaal ben ik uitgegaan van het woord PUUR in hoofdletters. Het viel mij op dat jij dat ook constant doet. Daarnaast heb ik het woord wereldrestaurant aangepast aan het lettertype van de P in het vignet. Aangezien in de originele briefing staat dat jullie geen breed scala aan kleuren zullen gebruiken ben ik uitgegaan van een gemaatigd beeld. Ditmaal heb ik telkens een heldere kleur gecombineerd met een vergrijsde tint.
Sebastiaan.

Geen commentaar
Hierbij mijn aangepaste versie van het logo. Ik heb de P verandert in het lettertype van PUUR. daarnaast heb ik verschillende kleurstellingen erbij geplaatst om te zien hoe de contrasten invloed hebben op de helderheid van het logo.

Geen commentaar