Logo & Huisstijl ontwerpen voor TYGers: Het online 'infotainment' magazine voor de startupwereld. Inspireer, motiveer, vermaak, verras!
Wedstrijd gegevens:
Pakket brons
- Wedstrijd van: TYGers
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 319.00
- Datum start : 28-10-2015 16:02
- Datum einde : 11-11-2015 14:19
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 27
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
-TYGers gaat de naam zijn.
-'stay hungry' is de slogan onder het logo, wat refereert naar het tot je blijven nemen van informatie, ontwikkelingen, kansen, inspiratie, enz.
Interesse gewekt? Wij zoeken met oog op de toekomst en voor de lange termijn freelancers, maar ook talenten voor het vaste team. Denk aan project managers, journalisten, bloggers, trendwatchers, stylisten, interaction designers, grafisch & technisch ontwerpers, enzovoort. Mail naar info@tygers.nl om contact met ons op te nemen.
Bedrijfsomschrijving:
TYGers gelooft dat startups de rebellen zijn van een nieuw tijdperk. Zij creëren verassende inzichten en bouwen aan een samenleving met nieuwe normen en waarden, die bijdragen aan een betere wereld.
TYGers wil de startupwereld inspireren, verassen, motiveren en verbinden met content die bijdraagt aan waardecreatie voor een betere wereld, waarin de gehele samenleving profiteert van innovatie.
Doelgroep:
Interesses & drijfveren doelgroep:
Technologie, innovatie, snel veranderende omgevingen, stijl, trends, ondernemen, hard werken, meer leren, veel genieten, facetten van het leven ontdekken en elke dag doen wat hij/zij leuk vindt.
Als echte TYGer is hij/zij een start-up begonnen vanuit een droom, een doel en een plan om hier volledig voor te gaan. Hij/zij leidt een leven dat bestaat uit het nemen van risico’s en het plukken van de dag. Dit is een leven dat weinig zekerheden biedt, maar dat elke dag een uitdaging vormt. Het gebrek aan zekerheden maakt hem/haar juist op zijn/haar sterkst. Hij/zij straalt daarom ook trots, moed en zekerheid uit. Hij/zij staat mede hierdoor elke dag met een goed gevoel en een hoge dosis energie op om aan de slag te gaan. Tegelijkertijd vergeet hij/zij niet te genieten van het leven. Integendeel, hij/zij maakt hier speciaal tijd voor vrij.
Als TYGer wilt hij/zij zich elke dag blijven ontwikkelen en verbeteren. Hij/zij is zich bewust van het feit dat hij/zij een inspiratiebron kan zijn voor anderen en helpt hun daarom dus ook graag met hun persoonlijke ontwikkeling. Zelf groeien in het ondernemerschap blijft wel zijn/haar dagelijkse drijfveer. Hij/zij staat open voor vragen en zal zich nooit te goed voelen tegenover andere mensen. Hij/zij weet dat hij/zij ondertussen voor sommige mensen dus een voorbeeldfunctie vertegenwoordigt om hun te inspireren en motiveren om ook voor zichzelf te beginnen. Hij/zij vindt het leuk zijn ervaringen te delen om anderen verder te helpen. Overigens loopt hij/zij ook zelf nog tegen genoeg leermomenten aan. Daarom vindt hij/zij in gesprek gaan met andere mensen een unieke kans op wat zelfreflectie.
Hij/zij heeft als echte TYGer nooit genoeg prikkels. Hij/zij is altijd hongerig naar meer informatie. Onder andere om in te spelen op recente trends en ontwikkelingen in zijn/haar wereld. Kansen signaleren en benutten is wat hem/haar hierin drijft. Dit ziet hij/zij als noodzaak, maar niet als werk. Hij/zij vindt deze informatie namelijk leuk een leerzaam tegelijk. Hij/zij wordt door deze ‘infotainment’ voorzien in zijn behoeften, via één magazine/platform dat de hele start-up scene in kaart brengt en verbindt. Zo heeft hij/zij snel informatie bij de hand en kan hij/zij het filteren op interesse en relevantie met betrekking tot zijn/haar stemming en het moment. Hij/zij is altijd geïnteresseerd in massa’s van informatie tot zich nemen, maar wel als het in een overzicht terug te vinden is waarbij hij/zij zelf kan in en uitzoomen op hetgeen dat hij/zij op dat moment interessant vindt. Hij/zij stelt mede hierdoor in het leven liever zijn/haar eigen doelen en uitdagingen.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
-Associatie met startups.
-Richt zich op de 'young, motivated & restless', maar dit wordt niet letterlijk genoemd. Moet wel het gevoel geven.
-Trends, invloeden en ontwikkelen vanuit de hele wereld worden in kaart gebracht, die invloed gaan hebben op de Nederlandse startups scene.
-TYGers is de naam, afkorting voor 'Top Youngster Group'
-Donkerblauw is een van de kleuren die gebruikt moet worden, die verwijst naar 'nette pakken' die men draagt. Dit staat voor de netheid en strakheid van het magazine. Tegelijk moet het ook speels en modern ogen. Er gaat unieke, eigen content gemaakt worden. Eigenwijs en ambitieus willen wij samen met onze doelgroep zijn.
-'stay hungry' is de slogan onder het logo, wat refereert naar het tot je blijven nemen van informatie, ontwikkelingen, kansen, inspiratie, enz.
-
designer: V.
-
designer: V.
-
designer: niki
-
designer: VirtualLies
-
designer: Rusty_Saffir
-
designer: Rusty_Saffir
-
designer: Rusty_Saffir
-
designer: Rusty_Saffir
-
designer: Rusty_Saffir
-
designer: V.
-
designer: V.
-
designer: Amelieke
-
designer: Amelieke
-
designer: Amelieke
-
designer: MartenVisser
-
designer: leoniemv
-
designer: deborah1995
-
designer: deborah1995
-
designer: niki
-
designer: krisi
-
designer: tennisloool
-
designer: Toobe.art
-
designer: Toobe.art
-
designer: Y-graphic design
-
designer: Pristine Design
-
designer: VirtualLies
-
designer: Y-graphic design