Beste opdrachtgever/Grachten Vastgoed.
Bijgaand mijn deelname ana de door u uitgeschreven wedstrijd. Opmerking mijnerzijds: u vraagt een "zakelijk vernieuwend en onderscheidend" logo maar u neemt genoegen met een "shutterstock skyline?". Amsterdam is volgen mij dé stad waar creativiteit en vernieuwende zakelijkheid een "thuis" hebben gevonden. Ik hoop dat u dat terug ziet in mijn werk...
Ik kijk zeer uit naar uw reactie.
mvrgr Ted
Logo & Huisstijl voor Amsterdams Vastgoed ontwikkelingsbedrijf
- Wedstrijd van: grachtenvastgoed
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 28-08-2014
Datum einde: 11-09-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

