Logo & huisstijl voor een bestaand administratie- en advieskantoor

Datum start: 13-09-2017

Datum einde: 27-09-2017

Totaal budget: € 319.00
WINNAAR
Book cover
factor

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Ontwikkel een strak en modern logo en huisstijl voor Hans Rood Administraties. Dit bestaande administratie- en advieskantoor richt zich op zelfstandigen (ZZP) en kleine MKB-ondernemingen en biedt financieel administratieve diensten, zoals het voeren en controleren van de boekhouding, het doen van belastingaangiften en het geven van advies. Het logo moet een geheel vormen met de naam "Hans Rood Administraties". We willen het logo gebruiken in onze communicatie, zowel print als digitaal, en bij de ontwikkeling van al onze producten in de toekomst. Wij hanteren de volgende kernwaarden: professioneel en betrouwbaar, kleinschalig/individueel en persoonlijk betrokken, modern en toekomstgericht, integer.

Eventuele vervolgopdracht: eenvoudige website

Bedrijfsomschrijving


Hans Rood richt zich met name op zelfstandige ondernemers (ZZP) en kleine MKB-ondernemingen in de dienstverlenende sector. De moderne werkwijze kenmerkt zich door het gebruik van online boekhouden, digitalisering van administratieve processen, koppeling van systemen zoals bankrekeningen met de administratie en real time verwerking van de administratie. De relatie met de cliënten is te beschrijven als persoonlijk en coachend, waarbij de nadruk ligt op advisering, rapportage en managementinformatie. De cliënt heeft de mogelijkheid om mee te kijken in de online boekhouding en is dus in staat om op elk gewenst moment op de hoogte te zijn van de actuele situatie. Naast boekhouding, belastingaangiften en financieel advies biedt Hans Rood ook startersbegeleiding en begeleiding bij het opstellen van een ondernemingsplan of financieringsrapport. HRA is dan ook meer de persoonlijke 'finance manager' of 'financial controller' van de ondernemer dan de klassieke accountant of administrateur.

Doelgroep


Er zijn grofweg 4 groepen van potentiele klanten te benoemen:
1. Zelfstandige ondernemers (ZZP-ers)
2. Kleine MKB-ondernemingen (tot plm. 10 medewerkers)
3. Non-profit organisaties (stichtingen/verenigingen)
4. Particulieren

Kleuren, favoriete logo's, must haves


finovion.nl
ey.nl

Designer: factor factor
logo-vizitkarte-memorandumi-dizajn-factor-Ecnn0Goq

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.