Geen commentaar
Logo + huistijl voor het hospitality bedrijf voor nationale en internationale topmerken (hostessen, onthaal, vestiaire, VIP begeleiding, styling,...)
- Wedstrijd van: Event Services
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 22-07-2013
Datum einde: 05-08-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar
Het wordt een moeilijke keuze! Jullie ontwerp is ook zeker een kansmaker! Leuk wat je met de huisstijl hebt gedaan!

Geen commentaar

Geen commentaar
Hier heb ik getracht het 'menselijke' aspect meer terug te laten komen door warmere kleuren en meer rondingen.
Hallo,
Hierbij mijn laatste feedback zodat jullie nog tijd hebben tot einddatum om eventueel jullie logo aan te passen en/ of nieuwe suggesties in te zenden:
- Laatste logo van Brandbrand (als visitekaartje) vind ik heel mooi. Mooie kleuren, speels en toch professioneel, leuke look-and-feel
- De letters B&C van RedDesign staan in een leuk lettertype
- Bij H.greenen is het leuk hoe de letters B&C over elkaar gaan. Het oogt mooi! Ook mooie kleuren gebruikt alleen heb ik liever geen sterren meer in het logo. Ook de “hospitality” staat te groot in het logo.
- Bij Graphix vind ik de laatste inzenden heel prachtig. Mooie kleuren, leuk ontwerp, enkel over het visitekaartje ben ik niet overtuigd. Sowieso zou ik andere afbeelding/mensen nemen in het logo.
- Besign blijf ik ook ergens leuk vinden. Ik weet niet waarom ik niet overtuigd ben. Misschien door het grijs/ zwart gehalte?
- Na alle inzendingen te hebben gezien lijkt het mij ook zeer praktisch om ook de B&C te kunnen gebruiken als verkort logo. (Zonder de “hospitality services”) Uiteraard moet het volledig logo wel met de vermelding “hospitality services” zijn.
Met al deze feedback kunnen jullie verder. Bedankt alvast voor alle inzendingen en mag het mooiste ontwerp winnen!
Groetjes,
Wouter

Een ander, warmer, concept.

Eventueel ander kleurenpalet.

Geen commentaar
Beste,
Het naamkaartje/ huisstijl mag creatiever. Ik vind het persoonlijk te stijf, te klassiek,... Het moet duidelijk zijn dat we met hostessen bezig zijn dus ik mis het menselijke aspect/ feeling.
Groetjes,
Wouter

Feedback wederom welkom.
Beste,
Heel leuk logo. Zeker een mogelijke winnaar maar er zijn nog logo's waar ik over twijfel. Alle andere voorstellen en inzendingen blijven dus welkom!
Groetjes,
Wouter

Huisstijl impressie.

Huisstijl impressie.
Goeie middag,
Het overheersend grijs maakt de mensen niet bepaald gelukkig of enthousiast. We zitten in een sector met veel professioneel maar ook vooral ontspannend publiek.
Groetjes,
Wouter

Huisstijl impressie.
Goeie middag,
Hier komt jullie ontwerp wel volledig tot zijn recht. Leuk!
Groetjes,
Wouter

Het woordmerk BC symboliseert het samen komen van vraag en dienstverlening. Dit komt tot uiting door de twee identieke ronding van de B en de C.
Feedback zeer welkom!
Goeie middag,
Bedankt voor jullie deelname! Heel leuk logo. Het lettertype op zich vind ik zeker wel oké. Alleen mag het logo frisser en kleurrijker. Persoonlijk vind ik het grijs als overheersende kleur bij de huisstijl te stijf. Hou er rekening mee dat het logo ook hostessen moet aantrekken en zij met veel fierheid het logo zullen aanmoedigen. Neem de feedback van jullie andere ontwerpen zeker ook mee.
Groetjes,
Wouter