Logo/huisstijl voor Yore (Eigenwijs en stoer)

Datum start: 12-03-2014

Datum einde: 06-04-2014

Totaal budget: € 589.00
WINNAAR
Book cover
Tjeerd van der Velde vormgeving

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


LET OP: Er wordt sowieso een winnaar geselecteerd!

Volledige huisstijl voor nieuwe start-up, bedrijfsnaam: Yore (en/of YORE). Tevens 2e variatie op bedrijfsnaam: Yore Talent (en/of YORE TALENT)

Behoefte:

* Logo
* Huistijl
* Briefpapier (template ook digitaal)
* Visitekaartjes
* Avatar (voor socialmedia)
* Facebook header
* Twitter header
* Powerpoint presentatie template

Optioneel: ontwerp voor logo op auto, banners en kleding.

LET OP: De winnaar van de wedstrijd wordt na de afronding van de wedstrijd bij ons uitgenodigd om samen met ons verder te kijken naar de branding van Yore, website en eventuele marketingcampagnes.

Bedrijfsomschrijving


De schakel tussen jong talent en gewoon leuke bedrijven om je carriere te beginnen.

Wij bieden talenten/starters:

* Een tweejarig programma met als doelstelling een vaste aanstelling bij de opdrachtgever.
* Intensieve coaching & opleiding (afgestemd trainingsplan voor de werkzaamheden en workshops met professionals) gedurende het 2-jarige programma.
* Begeleiding door ‘personal coach’
* Breed netwerk bij Nederlandse en internationale bedrijven
* Onze talenten ontvangen feedback en bouwen kennis op op basis van de combinatie van onze klanten en disciplines in dit programma.

Boodschap: De springplank waar je je carrière wil beginnen!

Wij bieden onze klanten:

* Pool van talenten
* Gratis marketing & branding door ons wagenpark. In het 2-jarige programma ontvangen de talenten een auto met de logo’s van de klant en YoreTalent ®
* Een kostenefficiënt programma dat de talenten en de business samen brengt met minimale inspanning vanuit de klant.
* Talenten geselecteerd op “competenties”
* Uniek partnerprogamma

Boodschap: De Intermediair voor talenten die het verschil maken!

Doelgroep


Klanten

Enterprise markt, denk aan: ING, Heineken, Bol.com, Yacht, KPN, Heijmans, Eneco, Belastingdienst, Randstad, Rijkswaterstaat, Shell, etc.

Alle segmenten: ICT, Technology, Finance, HRM, Bouw & Civiel, Logistics & Procurement, Facility, Marketing, Legal, Energie, Telecom.

Partners

Ondernemers met een eigen netwerk, sterke referenties en trackrecord. Heeft zijn sporen verdient in zijn niche en klanten nemen wat van hem aan. De partner heeft de mogelijkheid na selectie aandeelhouder bij ons te worden. In dit franchise model opereert de partner onder ons label en kaders, maar behoud zijn vrijheid als ondernemer. De partner blijft zijn klanten bedienen zoals hij altijd al deed, alleen nu signaleert hij behoeftes bij zijn klanten welke wij gezamenlijk kunnen opvullen.

Talenten/starters

Talentvolle starters, jong talent! Opleidingsniveau van MBO tot WO, van ROC tot Universiteit.

Alle opleidingsrichtingen: technisch, juridisch, financieel, bedrijfskundig, HRM, etc.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Vrije keuze! Het ® logo mag verwerkt worden achter de naam, is niet verplicht.

(Belangrijk: Fris, gewaagd, stoer & eigenwijs met inhoud!)

Inspiratie: maandag.nl, youngcapital.nl, pepperminds.nl

Designer: Tjeerd van der Velde vormgeving Tjeerd van der Velde vormgeving
logo_huisstijl-tjeerd-van-der-velde-vormgeving-GT4Hn1e4

Tjeerd van der Velde vormgevingTjeerd van der Velde vormgeving

Een voorstel voor de auto..

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-tjeerd-van-der-velde-vormgeving-7eAx7WLo

Tjeerd van der Velde vormgevingTjeerd van der Velde vormgeving

Hierbij een overzicht van hoe de identity van Yore in zijn totaal kan gaan werken, met een creatief, consistent grid, waar vanuit alle te ontwikkelen media, gerealiseerd kan worden.

Mochten er verdere vragen zijn, kunnen jullie altijd contact met mij opnemen.

Met een vriendelijke groet,

Tjeerd van der Velde

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-tjeerd-van-der-velde-vormgeving-gMvbHlZY

Tjeerd van der Velde vormgevingTjeerd van der Velde vormgeving

voor de sfeerbeleving.

jlvansplunterjlvansplunter

Deze doen het erg goed als facebookheader oid... , heb je al een idee hoe een mogelijk ontwerp op een auto er uit komt te zien?

Tjeerd van der Velde vormgevingTjeerd van der Velde vormgeving

Bedankt voor de positieve reacties, hebben jullie al een idee wat voor soort auto het wordt? een ander aandachtspunt is hoe ver jullie hierin willen gaan, als we de auto "wrappen", dan kan ik veel meer creativiteit kwijt!.

jlvansplunterjlvansplunter

Ja wordt een mini-cooper, of een Audi A1. En wordt waarschijnlijk gewrapt, Stop al je creativiteit er maar in hoor!

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-tjeerd-van-der-velde-vormgeving-fkbsTtBY

Tjeerd van der Velde vormgevingTjeerd van der Velde vormgeving

Beste opdrachtgevers,

Hierbij een aanvulling op het hoogst gewaarde ontwerp. Een creatieve samensmelting van beeld (dat verantwoordelijk is voor de sfeer beleving), met de grafische huisstijl. Het logo is in 3 variaties ontwikkeld, zodat de huisstijl flexibel en goed toepasbaar is!.

jlvansplunterjlvansplunter

Top! Ga zo verder...

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-tjeerd-van-der-velde-vormgeving-JRavl7Ee

Tjeerd van der Velde vormgevingTjeerd van der Velde vormgeving

Hierbij mijn derde concept, meer gericht op het menselijke aspect, op basis van jullie ranking werk ik de favoriet uit naar een verder stadium.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-tjeerd-van-der-velde-vormgeving-pKRjkLya

Tjeerd van der Velde vormgevingTjeerd van der Velde vormgeving

Een 2e voorstel...

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-tjeerd-van-der-velde-vormgeving-oi80wTaa

Tjeerd van der Velde vormgevingTjeerd van der Velde vormgeving

Beste opdrachtgevers,

Hierbij mijn eerste deelname. Het idee is om een logo neer te zetten dat krachtig in zijn eenvoud is, maar zeker niet onopvallend. Goed leesbaar en herkenbaar voor een succesvolle huisstijl.

Ik hoop jullie wederom te kunnen inspireren met mijn ontwerpen!

Met een vriendelijke groet,

Tjeerd van der Velde

jlvansplunterjlvansplunter

Hoi Tjeerd,

Wederom erg scherp! De kleur combinatie is ook zeer goed!

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.