Logo/huisstijl voor Yore (Eigenwijs en stoer)
Wedstrijd gegevens:
Pakket goud
- Wedstrijd van: jlvansplunter
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 589.00
- Datum start : 12-03-2014 13:28
- Datum einde : 06-04-2014 13:23
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 104
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Volledige huisstijl voor nieuwe start-up, bedrijfsnaam: Yore (en/of YORE). Tevens 2e variatie op bedrijfsnaam: Yore Talent (en/of YORE TALENT)
Behoefte:
* Logo
* Huistijl
* Briefpapier (template ook digitaal)
* Visitekaartjes
* Avatar (voor socialmedia)
* Facebook header
* Twitter header
* Powerpoint presentatie template
Optioneel: ontwerp voor logo op auto, banners en kleding.
LET OP: De winnaar van de wedstrijd wordt na de afronding van de wedstrijd bij ons uitgenodigd om samen met ons verder te kijken naar de branding van Yore, website en eventuele marketingcampagnes.
Bedrijfsomschrijving:
De schakel tussen jong talent en gewoon leuke bedrijven om je carriere te beginnen.
Wij bieden talenten/starters:
* Een tweejarig programma met als doelstelling een vaste aanstelling bij de opdrachtgever.
* Intensieve coaching & opleiding (afgestemd trainingsplan voor de werkzaamheden en workshops met professionals) gedurende het 2-jarige programma.
* Begeleiding door ‘personal coach’
* Breed netwerk bij Nederlandse en internationale bedrijven
* Onze talenten ontvangen feedback en bouwen kennis op op basis van de combinatie van onze klanten en disciplines in dit programma.
Boodschap: De springplank waar je je carrière wil beginnen!
Wij bieden onze klanten:
* Pool van talenten
* Gratis marketing & branding door ons wagenpark. In het 2-jarige programma ontvangen de talenten een auto met de logo’s van de klant en YoreTalent ®
* Een kostenefficiënt programma dat de talenten en de business samen brengt met minimale inspanning vanuit de klant.
* Talenten geselecteerd op “competenties”
* Uniek partnerprogamma
Boodschap: De Intermediair voor talenten die het verschil maken!
Doelgroep:
Klanten
Enterprise markt, denk aan: ING, Heineken, Bol.com, Yacht, KPN, Heijmans, Eneco, Belastingdienst, Randstad, Rijkswaterstaat, Shell, etc.
Alle segmenten: ICT, Technology, Finance, HRM, Bouw & Civiel, Logistics & Procurement, Facility, Marketing, Legal, Energie, Telecom.
Partners
Ondernemers met een eigen netwerk, sterke referenties en trackrecord. Heeft zijn sporen verdient in zijn niche en klanten nemen wat van hem aan. De partner heeft de mogelijkheid na selectie aandeelhouder bij ons te worden. In dit franchise model opereert de partner onder ons label en kaders, maar behoud zijn vrijheid als ondernemer. De partner blijft zijn klanten bedienen zoals hij altijd al deed, alleen nu signaleert hij behoeftes bij zijn klanten welke wij gezamenlijk kunnen opvullen.
Talenten/starters
Talentvolle starters, jong talent! Opleidingsniveau van MBO tot WO, van ROC tot Universiteit.
Alle opleidingsrichtingen: technisch, juridisch, financieel, bedrijfskundig, HRM, etc.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Vrije keuze! Het ® logo mag verwerkt worden achter de naam, is niet verplicht.
(Belangrijk: Fris, gewaagd, stoer & eigenwijs met inhoud!)
Inspiratie: maandag.nl, youngcapital.nl, pepperminds.nl
Tjeerd van der Velde vormgeving
-
-
Toelichting van de designer Tjeerd van der Velde vormgeving:
Een voorstel voor de auto..
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Tjeerd van der Velde vormgeving:
Hierbij een overzicht van hoe de identity van Yore in zijn totaal kan gaan werken, met een creatief, consistent grid, waar vanuit alle te ontwikkelen media, gerealiseerd kan worden.
Mochten er verdere vragen zijn, kunnen jullie altijd contact met mij opnemen.
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Tjeerd van der Velde vormgeving:
voor de sfeerbeleving.
-
jlvansplunter zegt :
Deze doen het erg goed als facebookheader oid... , heb je al een idee hoe een mogelijk ontwerp op een auto er uit komt te zien?
-
Tjeerd van der Velde vormgeving zegt
Bedankt voor de positieve reacties, hebben jullie al een idee wat voor soort auto het wordt? een ander aandachtspunt is hoe ver jullie hierin willen gaan, als we de auto "wrappen", dan kan ik veel meer creativiteit kwijt!.
-
jlvansplunter zegt :
Ja wordt een mini-cooper, of een Audi A1. En wordt waarschijnlijk gewrapt, Stop al je creativiteit er maar in hoor!
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Tjeerd van der Velde vormgeving:
Beste opdrachtgevers,
Hierbij een aanvulling op het hoogst gewaarde ontwerp. Een creatieve samensmelting van beeld (dat verantwoordelijk is voor de sfeer beleving), met de grafische huisstijl. Het logo is in 3 variaties ontwikkeld, zodat de huisstijl flexibel en goed toepasbaar is!. -
jlvansplunter zegt :
Top! Ga zo verder...
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Tjeerd van der Velde vormgeving:
Hierbij mijn derde concept, meer gericht op het menselijke aspect, op basis van jullie ranking werk ik de favoriet uit naar een verder stadium.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Tjeerd van der Velde vormgeving:
Een 2e voorstel...
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Tjeerd van der Velde vormgeving:
Beste opdrachtgevers,
Hierbij mijn eerste deelname. Het idee is om een logo neer te zetten dat krachtig in zijn eenvoud is, maar zeker niet onopvallend. Goed leesbaar en herkenbaar voor een succesvolle huisstijl.
Ik hoop jullie wederom te kunnen inspireren met mijn ontwerpen!
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde -
jlvansplunter zegt :
Hoi Tjeerd,
Wederom erg scherp! De kleur combinatie is ook zeer goed! -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-