Maak CH-Foundation "Het aanzien waard!!"

Datum start: 07-07-2014

Datum einde: 21-07-2014

Totaal budget: € 319.00
WINNAAR
Book cover
niki

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


De CH-Foundation is een jonge stichting die net is opgericht. Doel is om, via een "make over", jonge mensen die als gevolg van een ongeval of ziekte uitwendig beschadigd zijn, te helpen zelf te leren hoe die beschadiging maximaal te camoufleren. Daardoor beogen wij hen een beter zelfbeeld te kunnen geven en dus met meer zelfverzekerdheid in het leven te staan. In de ontwerpen mogen, los van logo en huisstijl, ook verwerking getoond worden voor het gebruik in brochures en flyers.

Bedrijfsomschrijving


De stichting is gevormd rond Christa Hoogeveen. Een expert op het gebied van visagie. De stichting biedt via behandelaars (ziekenhuizen en klinieken) haar diensten aan. Het is een kwetsbare doelgroep, waar wij voorzichtig mee omspringen. Idealiter geeft het design en huisstijl goed weer dat wat in de doelstelling staat, met aandacht voor: visagie-elementen (make-up, poeders, individualiteit, camouflage liever dan schoonheid. Ook omdat we werken met jonge mensen (meisjes en jongens "teens en late-teens" moet het aansprekend zijn. Maar onze doelgroep zijn eerst de behandelaars. Ziekerkhuizen en klinieken, meestal artsen en bestuurders. Zij moeten overtuigd worden van de inhoud van de CH-Foundation als partners om toestemming te geven met hun patienten om te gaan. Het winnende ontwerp zal een gebruiksrecht moeten verkrijgen voor publicaties (vooral op het vlak van evenementen, brieven (vooral bedelbrieven en flyers). De teksten daarbinnen zullen per geval door het bestuur van de stichting per geval worden ingevuld. tevens moet het gebruiksrecht gelden voor het gebruik op de website, waarvoor de "bouw" al door een bedrijf is gratis toegezegd. De diensten worden aan uitverkoren deelnemers gratis aangeboden.

Doelgroep


drie: 1) behandelaars; ziekenhuizen en klinieken. Artsen en bestuurders. Een professionele en betrouwbare uitstraling. Warm met compassie .
2) jonge mensen. Aansprekend voor aspiratie-leeftijd 15-18. Vergeet niet dat de betrokken jongeren eerst via een folder zullen kennismaken met de CH-Foundation. Die moet dus voor hen aansprekend zijn, voldoende om hen, met al hun kwetsbaarheden, naar ons "te openen".
3) ouders, vrienden en vriendinnen, die publicaties van de stichting zien en kunnen helpen betrokkenen te overtuigen deel te nemen.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


aansprekend voor aspiratieleeftijd 15-18, wellicht gescheiden invulling voor meisjes en jongens. Overtuigend voor "behandelaars" en indien mogelijk het element van "make-over" meegnomen. Het credo van de CH-Foundation is naar binnen- en naar buiten gericht: Het aanzien Waard!!

Designer: niki niki
logo_stationery-niki-qvHP1PjE

Geen commentaar

CH-FoundationCH-Foundation

Beste Niki !! jij hebt het beste ontwerp gemaakt, en dus winnaar!! van harte!! . Er rest no één wens: wij hebben gekozen voor het witte fond. Het verzoek luidt om een versie te maken waarbij het "het aanzien waard" iets dikker wordt. Doel is de leesbaarheid wat duidelijker te krijgen. kleur en lettertype zijn prima. In afwachting,

groet namens CH FOundation, Rob Niekerk

nikiniki

Hello,
Thanks that you liked my design.
I will make adjustments but I need your email to send them to you.
Greetings

CH-FoundationCH-Foundation

Hi Niki ! Congrats. I didn't realize that English was yr first language. My email adress is : niekerk999@gmail.com

greetings,

Rob Niekerk

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.