Geen commentaar
Markant design gevraagd
- Wedstrijd van: lmckerkhof
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 10-01-2012
Datum einde: 17-01-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hierbij het aangepaste visitekaartje. Voor de pay off heb ik een antraciet kleur gebruikt zodat het niet gaat concurreren met het logo. Ook heb ik geprobeerd wat er gebeurt als het logo op de blauwe zijde ook in antraciet zou worden gezet. Dit is niet aan te raden, omdat het dan wat 'wegvalt' t.o.v. de achtergrond. Door de achtergrond kleur te veranderen zou dit wel goed kunnen.
Mocht u toch nog het een en ander willen wijzigen of testen (bijv. qua kleur) dan is dat altijd mogelijk hoor!
En de rest van de huissijl komt eraan.
mvg,
estoy
P.S. ook nu lijkt de afbeelding hiernaast korrelig. Even op klikken voor een grote en scherpe versie.
Beste Estoy, je hebt gelijk wat betreft de kleurstelling. De kleur lijkt prima zo of had je nog andere ideeen? Lavendel vind ik ook prachtig maar misschien saai met anthraciet.
Ik twijfel nog even of ik de pay-off wel zal gaan gebruiken, lijkt een beetje druk zo en 'minder is meer' denk ik maar.
Kan je nog kijken of er ruimte is om de r en de v in cervino iets losser van elkaar te zetten? De r en v lopen nu wat in elkaar over wat bij de andere letters niet zo is.
En laatste vraag: is de schaduw van het beeldmerk bij deze versie uit het logo of gebruik je dit alleen als het geprint wordt? Want ik vind die schaduw nl. erg mooi!
Enfin, ben er erg blij mee zo dus let niet teveel op de details, het is en blijft een prachtig ontwerp!
bedankt voor het compliment!
Het is geen probleem om de laatste kleine aanpassingen te maken. Letters zijn ook los te maken. Alleen begrijp ik niet zo goed wat u bedoelt met 'schaduw van het beeldmerk'. Is het misschien het watermerk in het blauwe vlak?
Ik denk inderdaad dat het het watermerk is; bij het allereerste logo komt dit watermerk lichter terug, kan dit samen dan het logo vormen?
En de naw gegevens op het kaartje worden iets minder zodat het logo op de bladspiegel van het visitekaartje iets kan zakken.
Winnaar!
Leuk, leuk, leuk!!! Toen ik het eerste ontwerp had gemaakt, had ik er zelf eigenlijk ook al een goed gevoel bij! Dus dan is het helemaal fijn als het ook zo uitpakt.
Als de selectie via Brandsupply in gang is gezet, zetten we de laatste puntjes op de 'i', zodat alles helemaal naar wens is.
mijn e-mailadres is estoydesign@gmail.com

Geen commentaar
en een bijpassende huisstijl!
Perfect!
(ik ga alleen geen vensterenveloppen gebruiken maar gewone dichte, maakt dat nog uit?)
de kleur is zo goed als het turkoois is tenminste, op print wordt dit anders dan op het scherm niet? Toch frisser en vrolijker dan lavendel en ijsblauw.
Wederom fijn om te horen dat het ontwerp u aanspreekt. De finetunen is een kwestie van een paar muisklikken. Ook het veranderen van envelopsoort is geen enkel probleem hoor!

Geen commentaar
Hierbij een bijpassend visitekaartje. Zo krijgt u hopelijk een goed idee van de mogelijkheden dat het logo biedt. Aanpassingen zijn overigens geen enkel probleem.
mvg,
estoy
P.S. De afbeelding hiernaast lijkt ietwat korrelig, maar door erop te klikken krijgt u een vergrootte en scherpe versie te zien.
Het blijft een prachtig ontwerp, het wordt concreter nu.
1) de website naam wordt cervinorecruitment.nl,
2) ergens zou nog de pay off moeten komen. Hoe komt de bladspiegel er dan uit te zien?
3) Hoe ziet de 'blauwe zijde' eruit als cervino in anthraciet geschreven wordt, zou dat mooier worden?
4) de kleur van het eerste ontwerp is prima, het moet niet te zacht blauw worden en met anthraciet is het een mooie combi.
Kun je nog verder werken aan brief+envelop?
Dank je wel!
Ik zal er wederom weer mee verder gaan!

Geen commentaar
Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn ontwerpvoorstel. Het is een abstracte weergave van de Matterhorn (Fantastische omgeving daar overigens!). Met een enkele 'penstreek' komt de hoekige bergtop tot leven.
Misschien is het niet in een oogopslag direct zichtbaar, maar dat is juist hetgeen uitnodigt tot een gesprek. En als je eenmaal de berg erin herkent, zie je niet anders meer!
Het beeldmerk is uitstekend geschikt om er creatief mee om te springen in de verdere huisstijl.
De kleur blauw is zakelijk en tegelijkertijd heeft het iets warms (geen kille en afstandelijke blauwtint dus).
Eventuele aanpassingen zijn geen enkel probleem!
Ik ben in ieder geval erg benieuwd naar uw reactie!
mvg,
estoy
P.S. Of dit nou uw uiteindelijke keuze wordt of niet... Het blijft een kwestie van smaak, maar een logo met een 'plaatje' of 'realistische tekening' is wat ouderwets. Ik zou u dan ook willen uitnodigen om voor een frisser en moderner ontwerp te gaan.
Beste designer, dit komt wel heel erg in de buurt van wat ik zoek: beeldmerk creatief en duidelijk in relatie tot de naam. Kleurpalet prima, font prachtig. Hoe zou een visitekaartje eruit zien nu en wara zou dan de pay off komen?
Ik hoor graga maar vind dit echt een stap in de richting die ik voor ogen heb.
Bedankt voor de positieve beoordeling! Ik zal aan de slag gaan met het ontwerp van het visitekaartje.