flyer
Medisch Interfacultair Congres 2012: Welvaartsparadox
- Wedstrijd van: Medisch Interfacultair Congres
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 30-08-2011
Datum einde: 27-09-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hallo Jorina,
Dit is inderdaad meer wat ik bedoelde! het logo is nu één geheel en de kleuren zien er inderdaad warmer uit.
Je hoort nog van ons!
Met vriendelijke groeten,
Medisch Interfacultair Congres

poster

Hallo opdrachtgever,
Dank voor uw reactie. Bij deze nieuwe voorstellen voor logo, flyer en poster.
De driehoek is meer betrokken bij de titel, zonder dat het te krampachtig is samengebracht. Het blijft een strak, herkenbaar en communicatief geheel.
Kleur is altijd wat lastig. Dit kan echt alles zijn, ik heb nu gekozen voor meer warmte.
De flyer en poster zijn nog steeds schetsmatig, puur als idee.
Ik zie uw reactie tegemoet,
Jorina
Mooiniet

Geen commentaar
Hallo Jorina,
De flyer sluit mooi aan op je logo! Het ontwerp met de strepen beneden en de zandloper vind ik erg leuk, alleen jammer dat de rest van de flyer dan gewoon wit is. Als je deze huisstijl dan op bijvoorbeeld een poster of banner zou plaatsen dan lijkt het te leeg.
Met vriendelijke groeten,
Stichting Medisch Interfacultair Congres 2012

Hallo opdrachtgever,
Bij deze mijn voorstel voor een nieuw logo. U ziet een voorstel voor het logo, titel met een beeldmerk, een oneindige (paradoxale) driehoek. De kleuren zijn afgeleid van een anaglyph afbeelding, zonder bril geven ze een vertekend beeld (de welvaartsparadox).
De letter is strak en goed leesbaar, de platte streep achter het logo is een soort cursor, bedoeld om aan te geven dat er meer input komt (de invulling komt op het congres)
De tweede upload is een schets van hoe het logo vertaald zou kunnen worden in de verdere huisstijl. Naast de paradox heb ik een ander element toegevoegd op \'de flyer\'. Een dubbele diamant, tegenover elkaar, die samen een zandloper vormen. Nogmaals om de welvaartsparadox aan te geven (zonder heel plat geld uit te beelden).
Ik hoor graag wat u er van vind, aanpassingen zijn altijd mogelijk!
Vriendelijke groet,
Jorina
Mooiniet
info@mooinietontwerp.nl
Hallo Jorina,
Ik vind het idee van een paradoxale driehoek heel leuk! Alleen is het niet helmaal correct weergegeven (bijvoorbeeld op de hoeken steken stukjes uit, dat soort dingen). De kleuren vind ik niet zo mooi, ik denk dat niet-primaire kleuren beter zouden werken. Verder zou het mooi zijn denk ik als \'Welvaartsparadox\' verwerkt kan worden in het logo zelf, in plaats van dat het er onder staat. Kortgezegd, ik vind het idee erg leuk, maar qua uitwerking zou er wel het een en ander verbeterd kunnen worden.
Met vriendelijke groeten,
Stichting Medisch Interfacultair Congres 2012