Huisstijl optie2
Memories
- Wedstrijd van: juwelart
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 06-08-2012
Datum einde: 20-08-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Ter aanvulling: de texturen op de achtergrond vertegenwoordigen een abstracte weergave van herinneringen. Met vriendelijke groet.
Erg goed, ben benieuwd.
Dank u voor de 5 sterren. Als u ons doorgeeft wat voor huisstijl onderdelen u nodig heeft, kunnen we gaan vormgeven. Normale standaard huisstijl bestaat uit: visitekaartje(s), briefpapier/vervolgvel en enveloppen. Alles wat daarbuiten, met huisstijl uitstraling, dient te worden gemaakt is extra werk.
Wat we nodig hebben is alle tekstuele inhoud voor de verschillende onderdelen.
Ook het formaat, wel/geen venster van de envelop graag doorgeven.
Als u ons werk definitief als winnaar kiest is contact ook mogelijk via:
outsidethebox@online.nl
06-19614900
Met vriendelijke groet

Huisstijl optie 1
Achter grond wat minder

Beste Juwelart, bijgaand onze verdere uitwerking. Nadenkend over het logo zijn we verder gegaan met 'Memories', omdat dit internationaal gebruikt kan worden en er altijd meerdere herinneringen zijn aan een persoon of dier.
Als pay-off komen we tot: "Memories close at heart...". Spreekt voor zich denken we. Als u hier iets anders voor heeft kan dat natuurlijk altijd.
Daar we u niet zo goed kennen en de briefing daarin ook geen uitsluitsel over geeft hebben we twee huisstijlen opgezet. Hiervoor hebben we een visitekaartje en een 'tag' gemaakt. Wat u verder voor huisstijl onderdelen nodig heeft wordt in de gekozen stijl verder uitgewerkt. Hopelijk kunt u zich in het geheel vinden. Wij horen het graag. Met vriendelijke groet,
outsidethebox@online.nl

Beste Juwelart,
Bijgaand ons ontwerp. We hebben de gegevens 'herinnering aan dierbaren' en 'sieraden' proberen te pakken in 1 beeldvorm. Het hart met daarin herinnering (bol). Door de vormgeving ontstaat al een beeld van een ring/hanger. De verbinding tussen vorm en tekst pakt terug op het gegeven dat jullie sieraden, middels herinneringen, de dierbare aan de drager binden.
Een professioneel logo met een heldere boodschap dat jullie product serieus in de markt zet.
Graag uw reactie. Met vriendelijke groet.
veel belofend, onder tekst wat minder
Dank voor de waardering. Kunnen we op deze basis een voorstel doen voor de huisstijl, of zijn er zaken die u nu al aan het logo aangepast wil hebben. We hebben overigens voor de kleur groen gekozen omdat die staat voor 'hoop'. Mocht u een andere kleur prefereren dan horen we dat graag. MvrGr
Vind de kleur walgelijk, maar voor dit thema prima lijkt me, jullie hebben er over na gedacht