Merk en stijl voor adviesbedrijf in levensbestendig wonen

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: dnijhuis
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 100.00
  • Datum start : 27-03-2016 11:37
  • Datum einde : 27-04-2016 11:34
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf, eps
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 9
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Voor mijn nieuw te starten bedrijf dat zich gaat richten op advisering rondom levensbestendig wonen zoek ik een merknaam en bijpassende stijl.

Op dit moment is mijn werknaam: Huis & Zo; voortgekomen uit uit mijn eigen naam, (Nijhuis & Zonen) en ' enzo' verwijst naar een dekking van het adviesgebied. Wonen, woonaanpassingen, verhuizen en mogelijk de regisseursfunctie die ik kan vervullen om het traject te begeleiden en voor de klant uit handen kan nemen.

Bedrijfsomschrijving:

Mensen worden door regeringsbeleid gestimuleerd langer thuis te blijven wonen (in plaats van verzorgingshuis). Door de toename van leeftijd komt vervolgens ook de noodzaak om de woning aan te passen op gebied van veiligheid en gemak. Er komt een hele nieuwe wereld van aanvragen, papierwerk en nieuwe wooneisen om levensbestendig te kunnen blijven wonen op ouderen af. Met mijn eenmans adviesburo wil ik ouderen hierbij ondersteunen.

IN HET KORT het adviesgebied
Een 'woonscan' brengt in kaart welke aanpassingen nodig zijn zodat de bewoner er nog goed kan blijven wonen (levensbestendig). Soms zijn dit er zoveel, dat verhuizen een betere optie is. De bewoner kiest zijn voorkeur.

Als daadwerkelijk aangepast gaat worden kan dit uit handen worden genomen door eigen pakket aan diensten (aannemers ed.) Als verhuizen een betere optie blijkt kan ik dit proces ook begeleiden.
Aanverwante diensten: verhuisbedrijf, inboedelinkoop, woonstyling en fotografie

Doelgroep:

Primaire doelgroep
- Ouderen vanaf een jaar of 60.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Social Network