Hallo Bart,
Dank voor je rating.Hierbij een update.
Groet,
Joost
Nieuw logo en huisstijl voor actuarieel adviseur
- Wedstrijd van: Bart.Kling
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 12-09-2012
Datum einde: 30-09-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Hallo Bart,
Goed om te weten dat je weet wat je wil.
Als ik het goed heb begrepen is dit nog een variant die je wilde zien.
Laat maar weer weten.
groet,
Joost
Ja, dank. Jouw ontwerp staat zo hoog in mijn lijstje.
Bart

En met een andere steunkleur.
ik merk dat ik toch wel moeite heb met loslaten van de aquq kleur. Als het al een ander zou moeten worden, dan meer een felle paars.
bart

Hallo Bart,
Hierbij nog 2 voorstellen zodat je net iets meer keuze hebt van mijn kant.
Joost,
Sorry, maar deze worden er voor mij niet beter op. Ik vind het vorige ontwerp eigenlijk al zeker een kanshebber. Als je al iets nog kunt doen, is het losse logo in zwart wit (b.v. ik dacht aan de aqua elementen wit met zwarte rand; het zwarte element zo laten.
Bart

Beste Bart,
Hierbij mijn huisstijl voorstel.
Laat maar weten wat je er van vind !
Groet,
Joost
Joost,
Ziet er goed uit, dank. Een paar kleine aanpassingen, zou ik willen voorstellen:
1) op het visitekaartje in plaats van "Bart Kling" groot, "Bart" groot en in kleine letters daaronder "dr. B.M. Kling AAG" (dit omdat eventuele nieuwe collega's langere namen kunnen hebben dan ik).
2) de logo in de achtergrond van het briefpapier weglaten.
Bart

En zo kan het er op de website uitzien.
en had je nog ideeen voor visitekaartje, briefpapier en rapportpapier? Vanuit milieuoogpunt zou het mooi zijn als briefpapier en rapportpapier niet te veel kleur krijgen.
Beste Bart,
Dank voor je reactie en rating. Zal in het weekend een voorstel maken voor het briefpapier en visitekaartje . Waar moet rapportpapier aan voldoen ?
Ik wil eigenlijk zo min mogelijk belasting voor het milieu, dus ik werk veel met elektronische (lees PDF) versies van rapporten. Ik probeer daarom veel overbodige data te vermijden. Wellicht iets met een opengewerkt logo? Ook wil ik het rapportpapier niet laten drukken, maar printen als ik het nodig heb. Uit oogmerk van minimaal gebruik van toner is een beperkte huisstijl daarom wel handig.

Beste Bart,
Hierbij mijn eerste idee/logo voor je advieskantoor. Hoop dat het enigzins aanspreekt. Ben benieuwd naar de reactie.
met vriendelijke groet,
Joost Hermans
Joost,
Dank voor je ontwerp. Er zitten een paar stukken aan die mij erg bevallen. Als eerste de letters: mooi strak (ik hou wel van alleen hoofdletters of alleen kleine letters) en opvallend dat veel ontwerpers de splisting tussen schade en actuaris maken in de kleurstelling (dat had ik nooit bedacht, maar is wel fraai). Ook mooi is de keuze voor een logo links van de tekst, zodat op de website het weinig ruimte inneemt.
Ik kan iets minder met het losstaande logo in grijs en de balk in grijs. Kun je daar nog eens naar kijken?
Bedankt.
Bart
Spreekt het logo niet aan ,of alleen wanneer het los staat?
in combi met de tekst is het de beste tot nu toe en als ik de tekst weg denk ook, maar met name de grijstint vind ik niet mooi.