Beste Willem,
Hierbij het logo in baby blue (links boven) en in 3 andere tinten blauw. Daarnaast is het praatwolkje/huisje/p minder breed gemaakt waardoor het meer op een p lijkt. Ook is er een subtiele ronding aangebracht (zie linker opties).
Nieuw
- Wedstrijd van: jantje Willem
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 14-06-2014
Datum einde: 07-07-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar
Dit plaatje geeft aan hoe de huisstijl bijvoorbeeld gebruikt kan worden voor advertenties.

Beste Willem,
Bij dezen een impressie van de huisstijl. We zijn benieuwd naar uw reactie.
Mvg,
Schull+Schull

Geen commentaar
Beste Willem,
Bedankt voor de beoordeling. Graag ontvangen we feedback zodat we het logo en de huisstijl kunnen verbeteren.
Met vriendelijke groet,
Schull+Schull
Beste Shull, misschien kun je het tekstballonnetje iets meer in een p vervormen. Anders zou men 'itch' kunnen lezen.Ook zijn we vernieuwd hoe babyblue zou staan ipv roze / paars.

Geen commentaar

Geen commentaar

Beste Willem,
Ik heb gekozen voor een huisje als basisvorm als referentie voor uw bedrijfsactiviteiten. Door deze vorm te spiegelen is er een patroon ontstaan waarin het huisje niet direct zichtbaar is. Ik ben benieuwd naar uw reactie.