Hallo,
hierbij het logo en huisstijl in de kleuren hard roze en blauw.
Nieuwe koers voor Lijn1
- Wedstrijd van: daphnemetaal
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 25-08-2010
Datum einde: 22-09-2010
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Helemaal te gek!

Hallo,
hierbij het logo met een wat dikkere 1 waardoor hij er nog meer uitspringt.
Groetjes Mireille den Hartog
UNE ontwerpstudio, Leusden
Beste Mireille,
Persoonlijk vind ik de dunne 1 mooier...omdat hij meer bij het gekozen lettertype past. Verder vind ik het logo en de huisstijl super! Aankomende week gaan we over het logo in overleg. Voor dusver geen wijzigingen!

Heb ook een 2 tal voorstellen gemaakt voor advertenties voor in bv de krant.
Erg mooi ook! Kun je dit dan bijv. als templates sturen naar ons? Ik weet niet precies hoe dat werkt. Ik vind de huisstijl erg mooi. Ik ga dit weer intern bespreken. Bedankt alvast!
Templates is voor websites. Ik denk niet dat je dat bedoelt toch?

bij deze het logo zonder de cirkel.

Met stip op 1.
Om het logo wat meer body te geven heb ik de 1 in een cirkel gezet. Een ronde vorm is vriendelijk en staat voor de cirkel is rond met kennen, verbinden en versterken van de éérste lijn.Daarnaast valt de 1 op door de ronde vorm en aan de andere kant het iele van het geschreven woord lijn.
Groetjes Mireille
Erg mooi! Zou je nog wat andere kleurstellingen willen uitproberen, zoals. bijv. roze met blauw? Daarnaast is het visitekaartje erg mooi! Is het mogelijk dat je de huisstijl nog iets verder uitbreidt?
Ik kan nog kijken naar een briefpapier, volgvel en envelop. Dat bedoel je toch???
groetjes Mireille
Graag!! Mijn collega's zijn erg enthousiast!

Heb de drie woorden die belangrijk zijn voor jullie toegevoegd aan het logo. daarnaast heb ik gekeken naar een andere kleur voor het logo.
De kleur kan altijd anders worden, ligt aan de voorkeur van jullie.
Groetjes Mireille
Beste Mireille, erg mooi. Op dit moment heten wij Lijn1 met het cijfer 1. Zou jij dit in je ontwerp willen opnemen, in plaats van de geschreven letters één? Daarnaast mis ik nog achter kent-verbindt-versterkt... de eerste lijn. Onze organisatie versterkt namelijk de eerstelijnszorg. Dus als je eronder kunt opnemen: kent, verbindt en versterkt de eerste lijn... dan ben ik erg benieuwd hoe het eruit gaat zien!
Groetjes Daphne

Hallo Daphne,
Het logo bestaat uit 1 lijn net wat de naam zegt. Het is een soort handgeschreven tekst wat het menselijk maakt, je doelgroep waarvoor en met wie je werkt als één lijn. Een vloeiende lijn die je als organisatie ook wilt bereiken, het stimuleren en begeleiden van zorg. De kleuren zijn fris en helder gehouden maar toch ook opvallend.
Met vriendelijke groet,
Mireille den Hartog
Kun je mij wat meer input geven zodat 1 ster misschien wel 5 sterren kan worden
Beste Mireille,
Ik wil dit nog even bespreken intern. Ikzelf vind het logo erg fris en opvallend, misschien wel erg roze.. Het handgeschreven logo past mooi bij menselijkheid en samenwerking. Zou jij eronder kunnen plaatsen: "kent, verbindt en versterkt de eerste lijn?"
Succes, groet Daphne