Beste Ronald,
Hierbij een 5-tal mogelijkheden om meer dynamiek in het logo te krijgen. 1 is ongewijzigd. Ik heb de kleur van het woord collectief net wat harder gemaakt om het er nog beter uit te laten komen. Ik kijk uit naar je reactie.
Mvrgr Ted
Ondernemers Collectief Duurzame Mobiliteit
- Wedstrijd van: vitalis
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 26-06-2012
Datum einde: 04-07-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Beste opdrachtgever,
De liggende variant. Mocht u andere kleurencombi willen zien dan kan dat uiteraard. Mvrgr Ted

Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn deelname aan de door u uitgeschreven wedstrijd. ik kijk uit naar uw reactie.
mvrgr Ted
Beste Ted, we zijn erg gecharmeerd van hoe je de naam hebt geschreven. Dat zouden we als logo al genoeg vinden. Hoewel het groene blad op wielen ontzettend leuk is, wordt het teveel geassocieerd met auto. Zou je ons ook alleen de naam zonder logo kunnen laten zien? Hierbij kwamen nog twee opmerkingen uit de groep. 1)er zou wat 'beweging'in de woorden mogen. En 2) kan het woord collectief nog iets meer benadrukt worden. Hopelijk kan je hier wat mee?
mvgr
Ronald
Hartelijk dank! Hier kom ik op terug.
mvrgr Ted