Hallo Wonderrijk,
Dank voor jullie positieve beoordeling en reactie!
Bijgaand een aangepast voorstel, waarin 'beleven' 1 kleur is en twee opties voor een figuurtje in de rolstoel.
De gedachte achter 'be-leven' was dat het woord zelf een dubbele lading krijgt. Dus je beleeft samen de leuke activiteiten ondanks de beperking, maar gezien er ook huisjes zijn, leef je ook echt samen, zonder dat de beperking daarin een aanwezige rol speelt. Samen beleven én samen leven. Daarom had ik dit woord iets gehighlight, maar de dubbele lading is wat mij betreft geen must.
VErder wilde ik vragen; de wedstrijd is voor logo en huisstijl. Welke huisstijluitingen hebben jullie nodig? Visitekaartje, briefpapier, envelop? Of wellicht alleen een kaartje maar wel een banner voor op facebook bijvoorbeeld?
Dan kan ik daar ook een voorstel voor opmaken.
Mochten jullie mijn voorstel kiezen ( en de wedstrijd loopt maar tot morgen) kan dit ook prima via direct contact verlopen. Dat gebeurd vaker als een wedstrijd afloopt en communiceerd wat makkelijker in de details ;). De afronding verloopt dan gewoon via Brandsupply.
Ik zie uw reactie graag tegemoet!
Vriendelijke groet,
Jorina Oorthuis | info@mooiniet.nl
Ontwerp een logo en huisstijl voor een aangepast in out door speeltuin
- Wedstrijd van: wonderrijk
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 10-07-2020
Datum einde: 03-08-2020
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hallo Jorina,
Wij hebben jou logo uitgeroepen tot het gewonnen logo. Wij vinden het een prachtig logo en gaan graag met jou in gesprek over de verder ontwikkeling over de huisstuil. Met vriendelijke groet Wonderrijk ( info@wonderrijk.nl

Geen commentaar
Hallo,
We vinden dit logo heel erg leuk.
Waarom heb je ervoor gekozen om "beleven" in 2 kleuren te doen?
Gevoelsmatig zou 1 kleur rustiger zijn.
Maar we zijn benieuwd naar je gedachte erachter.
En is het een optie om 1 van de kids om de toren in een rolstoel te illustreren?

Hallo Wonderrijk,
Wat een mooi initiatief! Ik heb 2 voorstellen gemaakt, waarbij de ene iets zakelijker en volwassen is, de andere wat speelser.
Beide voorstellen gaan uit van 'samen beleven'. Uit de briefing haalde ik dit als een kernwaarde; inclusie, samenzijn, delen. Daarbij heeft de naam 'Wonderrijk' speelsheid en een tikej magie in zich, wat ik ook heb proberen te vatten, zonder er een circus van te maken ;).
Om inclusie uit te beelden een cirkelvorm in beide voorstellen, omarmen, veilig, samen In voorstel 1 is dit meer als lach verworden, in voorstel 2 letterlijk figuurtjes die samen een cirkel vormen.
De stijl uit beide logo's kan worden doorgetrokken in een herkenbare huisstijl; daarvoor een aanzet tot visitekaartje en beeldmateriaal waar het logo op is verwerkt.
Ik hoor graag wat u van beide opzetten vind, min en pluspunten, zodat ik eventueel aanpassingen kan maken.
Vriendelijke groet,
Jorina Oorthuis - Mooiniet.nl