Wederom dank voor de feedback en waardering.
Bij deze getracht de afbeelding in het logo aan te passen en ook het typografie hebben we teruggebracht naar de eerste inzending met behoud van het nieuwe lettertype.
Mocht een andere afbeelding wenselijk zijn dan is dat uiteraard altijd aan te passen. Wellicht heeft u vanuit uw vakgebied een bepaalde voorkeur?
Graag vernemend.
Met vriendelijke groet,
Welroos Media
i | www.welroosmedia.nl
e | info@welroosmedia.nl
t | @welroosmedia
Ontwerp een logo en huisstijl voor een startende fysiotherapeut
- Wedstrijd van: mguerard
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 23-09-2014
Datum einde: 07-10-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Wauw, ik vind de nieuwe afbeeldingen heel mooi. De bovenste past goed bij personal training vind ik, en die onderste bij health consultancy. Wel zou ik het leuk vinden om nog een of twee voorbeelden te hebben om uit te kiezen als dat niet te veel moeite is. Ik kan helaas geen voorbeeld noemen omdat ik niet echt een specifiek idee in geachten heb. In ieder geval heel erg bedankt voor jullie inzending!
Met vriendelijke groet,
Muriel

Beste,
Enorm bedankt voor de waardering van de 5 sterren en de feedback daarbij.
In deze inzending wat varianten met diverse figuren.
Graag vernemend.
Bedankt voor de opties! Ik ga ze nog even goed op me in laten werken, maar ik neig nu toch 'gewoon' naar de eerste. Bedankt voor alle moeite die jullie gedaan hebben!

ij deze een inzending met varianten op het huidig door ons ontworpen logo.
Het beeldmerk hebben we in stand gehouden daar we daar juist de fysieke kracht van aanwezigheid in zien.
In het naamwerk hebben we de (met name in het 'all') samenwerking terug proberen te laten komen door weer gebruik te maken van de 4 primaire kleuren.
Bij het onderste logo hebben we dit juist weggelaten en enkel het font wat aangepast. Een andere weergave bij dit logo is te zien, dat je met dit logo je eigen afdeling binnen de organisatie zelf kan laten spreken. Zo kun je het zelf nog uitbreiden met nog twee facetten en dan gebruik maken van de oranje en blauwe kleur.
Graag vernemend.
Met vriendelijke groet,
Welroos Media
i | www.welroosmedia.nl
e | info@welroosmedia.nl
t | @welroosmedia
Mooi gedaan! Ik vind vooral het terug laten komen van de verschillende onderdelen dvm de tekst er onder vind ik mooi gevonden. Ook het gebruikte font is erg mooi.
Wel vind ik de gemixte kleuren in de tekst van het bovenste logo een beetje te druk ogen. Ik denk dat het mooier is om, zoals in jullie eerdere ontwerp, het All deel steeds een andere kleur te geven maar wel alle letters hetzelfde.
Ook twijfel ik nog een beetje over de houding van het poppetje in de cirkel, zou u daar nog een paar variaties op kunnen geven?
Bedankt voor uw input!
Met vriendelijke groet,
Muriel

Beste,
Nog een inzending vanuit onze kant.
Graag vernemend.
Met vriendelijke groet,
Welroos Media
i | www.welroosmedia.nl
e | info@welroosmedia.nl
t | @welroosmedia
Ziet er mooi uit! Ik ben niet helemaal duidelijk geweest, de bedrijfsboodschap hoeft niet letterlijk terug te komen, ik bedoelde meer in gevoel. Ik zie graag nog enkele opties in deze lijn.
Met vriendelijke groet,
Muriel
Beste Muriel,
Geen probleem. Hallen we de pay-off weg in dit ontwerp en zullen kijken of de boodschap op een andere wijze kunnen inpassen.
Schetsblokken worden uit de kast getrokken en we gaan aan de slag.
Met vriendelijke groet,
Welroos Media