Ontwerp een logo en huisstijl zo dat je kunt zien en bijna voelen waarin dit communicatiebureau voor staat en haar bijzonder maakt

Datum start: 09-11-2012

Datum einde: 23-11-2012

Totaal budget: € 349.00
WINNAAR
Book cover
Esther

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Wat maakt het werk van Sensa bijzonder?
Dat Sensa uit is op communicatie die raakt en verbindt en dus daardoor effectief is. Sensa is italiaans voor gevoel. Sensa zoekt en vindt dus het verhaal het gevoel van de organisatie het verhaal van de medewerkers die er werken en het verhaal van haar klanten. Daar past zij haar advies op aan zodat een organisatie zo gaat communiceren dat haar boodschappen echt bij de doelgroepen ‘binnen’ komen met communicatiemiddelen die passend zijn.



Bedrijfsomschrijving


Een eenmans communicatieadvies bureau.

Doelgroep


Veelal overheids- en non profit organisaties.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Ontwerp
Ik houd van een krachtige eenvoudige stijl. Er mag wel een mooie twist aan zitten iets unieks aangezien het bureau zich profileert met communicatie die raakt en bereikt en gaat over gevoel en emotie. Dit mag zeker tot uiting komen maar het moet wel ook zakelijk blijven.
Kleur
Het mag een krachtige kleur zijn maar niet kil! Eigenlijk een krachtige warme kleur.

Designer: Esther Esther
logo_huisstijl-esther-pRbtlXqC

EstherEsther

Beste Mirjam,

Bijgaand een voorstel voor je logo.
Ben benieuwd of aanspreekt.
M.v.g. Esther

mirjamdirven@gmail.commirjamdirven@gmail.com

Hoi Esther,

Mooi ontwerp. wordt nog lastig zo. Ik wacht het nog even af.

mvrgr mirjam.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-esther-Pk0DIATI

Geen commentaar

mirjamdirven@gmail.commirjamdirven@gmail.com

Hoi Esther,

Deze is ook mooi. De wedstrijd is bijna ten einde en ik heb een hele sterke voorkeur voor jouw werk. Echter ik heb een probleem met de naam Sensa. Een merkenbureau heeft uitgezocht na een tip van een andere ontwerper die de naam al eerder had gezien, dat Sensa in mijn branche veel voorkomt en dat het juridisch lastig kan worden. Ik vrees na veel moeite dat ik deze naam moet laten gaan. Mijn idee is nu om mijn achternaam te gebruiken en dat is Dirven. Maar dan kan dit logo niet maar wel je eerder ingezonden ontwerp wat ik al eerder heel sterk vond uitbeelden wat ik bedoel. Zou je het eerdere ontwerp willen aanpassen en kijken hoe het er dan uitziet op de volgende puntjes:
Naam wordt dan Dirven communicatieadvies
Kleur wordt of het paars groen wat je hier hebt gebruikt en ik vind cyclaam roze ook heel mooi.Wellicht beiden kleuren laten zien hoe dat uitpakt?
Ik vind de typografie die je hier hebt gebruikt mooier dan bij je eerste inzending.

Ik denk dat we dan erg dichtbij zijn!

Groetjes,
Mirjam.

EstherEsther

Hoi Mirjam, dank voor je uitgebreide uitleg. Ik pas graag het eerdere ontwerp aan.
Ik zie dat de wedstrijd nog 3 uur loopt, helaas gaat mij dit niet meer lukken voor de sluiting van de wedstrijd. Heb je er bezwaar tegen als ik de gewijzigde versie per mail stuur?

Grtjs Esther

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.