Ontwerp een pakkend Logo & Huisstijl voor een nieuw Sales & Merchandising bureau

Datum start: 08-08-2013

Datum einde: 22-08-2013

Totaal budget: € 449.00
WINNAAR
Book cover
niki

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Ontwikkel een pakkend en dynamisch logo (en huisstijl) voor Retailscore. Retailscore is een nieuw Sales & Merchandisingbureau.

Het logo moet een link hebben met winkels en/of de mens. Die staan centraal.

Geen logo's meer indienen met winkelwagentjes svp. Ik zoek een link met 'het supermarktschap' en de mens (probeer eens een oog)!

Bedrijfsomschrijving


Als Sales & Merchandisingbureau stuurt RETAILscore haar ervaren merchandisers in opdracht van fabrikanten/dienstverleners naar de winkels waar hun producten liggen. Onze merchandisers plaatsen daar dan verkoop bevorderende materialen, richten schappen in of verkopen displays voor op de winkelvloer (vaak supermarkten).

Doelgroep


RETAILscore richt zich op fabrikanten en dienstverleners (B2B)

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Wij houden van redelijk moderne logo's en er moet iets herkenbaars inzitten, wat met winkels te maken heeft of met mensen. Alleen maar een tekstlogo is niet wat wij zoeken.

Designer: niki niki
logo_stationery-niki-0x6Udr4C

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_stationery-niki-AoRXMq4u

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_stationery-niki-NooKwDyK

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_stationery-niki-x1C0eAxE

Geen commentaar

monstermonster

Je bent 1 van de kanshebbers met dit logo. Zou je dit logo nog eens subtiel kunnen verrijken met iets wat met de factor mens te maken heeft (een oog of zo). Je zou kunnen gaan winnen, maar dan moet je iets aanpassen.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.