Ontwerp een strak, modern, professioneel en betrouwbare huisstijl met logo voor een zelfstandig ondernemer die zich uitsluitend richt op interim financieel management.
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: Maas
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 125.00
- Datum start : 02-05-2014 09:35
- Datum einde : 07-06-2014 09:27
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf,docx
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 34
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
De naam van mijn bedrijf is M2bA en ik ben op zoek naar een strak, modern, professioneel en betrouwbaar logo en dito huisstijl. Omdat de financiële wereld zeker dynamisch is ben ik daarom niet op zoek naar een “suf boekhouders logo” maar iets wat echt in het oog springt.
Het zou mooi zijn als zowel het logo als de huisstijl in diverse formaten kan worden aangeleverd, zoals: JPEG, Docx, GIF, EPS en BMP.
Bedrijfsomschrijving:
Al enkele jaren ben ik zzpér die als interim financieel manager aan het werk is. Op interim basis ontzorg ik bedrijven waar op de financieel administratie een tekort aan mankracht of expertise is ontstaan. Denk hierbij aan het uitvallen door ziekte van een medewerker, het wegwerken van ontstane achterstanden in het werk, het verbeteren van processen op de financiële administratie, een overbruggingsperiode tot de juiste werknemer gevonden is, enz. Als interim financieel manager wordt ik ingezet als controller, hoofd financieel administratie of manager finance.
Doelgroep:
In feite is de doelgroep enorm groot. Door mijn goede kennis van diverse branches ben ik zeer breed inzetbaar. Naast rechtstreeks contact met de eindklant komt het ook voor dat ik bij relaties van bureau's, die gespecialiseerd zijn in het leveren van financiële professionals, wordt ingezet. In dit geval is niet de eindklant maar het bureau mijn klant.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
In principe volledige vrijheid in kleurkeuze en logo ontwerp. Liever niet heel veel (verschillende) kleuren, ten eerste is dit redelijk in strijd met mijn wens om het modern en strak te houden anderzijds worden hierdoor de kosten van de te maken visite kaartjes onnodig hoog.
LUTIN
-
-
Maas zegt :
Dit logo spreekt mij wel aan. Kan je ook een voorbeeld maken hoe dit er in een complete huisstijl uitziet.
met vriendelijke groet,
Marcel -
LUTIN zegt
Hallo Marcel,
Op dit moment ben ik even op vakantie, aankomende maandag ben ik weer in de gelegenheid om aan de slag te gaan.
Ik kom z.s.m. met meer uitgewerkt spul.
Groeten Wouter -
Maas zegt :
Dag Wouter,
Deze wedstrijd heb ik door brandsupply weer open laten zetten zodat je het "uitgewerkte spul" kunt uploaden. Kan je een indicatie geven van de tijd die je nodig hebt, in principe sluit de opdracht nu aankomende maandag. Red je het in die paar dagen?
groet,
Marcel -
LUTIN zegt
Hallo Marcel,
Ik ben weer terug op het honk. Dank dat je de tijd verlengd hebt, voor aankomende maandag is geen probleem.
Groeten Wouter -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer LUTIN:
Marcel,
Duidelijk. De rijen puzzlestukjes staan nu haaks op elkaar.
-
Maas zegt :
Zo is het precies goed. Als ik het goed begrepen heb moet ik nu de winnaar (jij) kiezen als de wedstrijd gesloten is en zal je de bedrijfsgegevens moeten inpassen in de formulieren alsook de formaten aanleveren. De wedstrijd sluit op 7 juni. Dat zal dan ons eerstvolgende contactmoment zijn tenzij er bij jou nog vragen zijn of als jij een andere manier van werken bent gewend. Dan hoor ik dat natuurlijk graag.
groet,
Marcel -
LUTIN zegt
Hoi Marcel,
Mooi! Dan zijn we eruit. Heb ik mijn eerste wedstrijd te pakken en jij een logo en huisstijl.
Hoe nu verder weet ik niet precies, het is voor mij ook de eerste keer.
Ik denk dat jij als wedstrijd-uitschrijver meer contact met Brandsupply hebt dan ik.
Als ik iets moet doen hoor ik het wel!
Groet,
Wouter -
Maas zegt :
Hoi Wouter,
Gefeliciteerd, dat er nog maar veel mogen volgen!
Volgens mij gaan we dan beiden voor het grote onbekende. We zijn natuurlijk niet de eersten dus het zal allemaal wel niet zo heel moeilijk zijn. Ook ik heb verder met Brandsupply niet zoveel contact. Alleen met de helpdesk toen ik de wedstrijd wilde verlengen, daarin werd ook aangegeven wat ik al eerder schreef dat na het kiezen van de winnaar de bedrijfsgegevens etc. in het briefpapier en enveloppen en visitekaartjes moest worden gezet en dat alles in goede formaten bij mij zou moeten worden aangeleverd.
We wachten wel even af wat er gebeurt als jij als winnaar uit de bus komt.
We spreken elkaar weer.
groet,
Marcel -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer LUTIN:
Hallo Marcel,
Ik snap wat je bedoelt. De onderste rij puzzlestukjes loopt nu tot het logo rechtsboven. De strook onderaan is nu even breed als de brieftekst, ook beter in balans.
Ik hoor graag van je.
Groet, Wouter -
Maas zegt :
Dag Wouter,
Wil je voor mijn beeldvorming nog een kleine aanpassing maken. Nu de onderste rij puzzelstukjes doortrekken tot deze loodrecht staat ten opzichte van de naar beneden lopende rij puzzelstukjes van het bovenste logodeel. De 90 graden hoek dan zover mogelijk naar rechts trekken zodat de onderste rij doorloopt tot aan de rechterzijde van de naar beneden lopende rij.
Ik hoop dat ik het duidelijk heb uitgelegd!
groet,
Marcel -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer LUTIN:
Hoi Marcel,
Allereerst dank voor de 5 sterren.
Ik heb de brief aangepast zoals je voorstelt. Een enkele rij puzzlestukjes over de gehele breedte. Daaronder kunnen de NAW gegevens. Lijkt me voldoende ruimte en het oogt meer in balans met de rechter bovenhoek.
-
Maas zegt :
Dag Wouter,
Sorry dat ik nu pas reageer maar heb de melding gemist dat er weer wat nieuws te bekijken viel.
Ik ben er nog niet helemaal uit, omdat de rij puzzelstukjes onderin helemaal doorloopt tot het eind vind ik het samenspel met het logo aan de bovenzijde niet optimaal. Het zou het mooiste zijn dat de rij onderin tot maximaal ter hoogte van het logo boven doorloopt. Dit kan door de rij onderin korter te maken of door het logo boven meer naar rechts te verplaatsen. Om onderin toch een zo maximaal mogelijke ruimte te krijgen voor bedrijfsgegevens is het misschien beter het logo aan de bovenzijde iets naar rechts te verplaatsen en de rij onderin iets korter te maken. Om iets concreter te zijn: het logo boven 60% naar rechts en de rij onderin 40% korter.
groet,
Marcel -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer LUTIN:
En een A5 enveloppe.
Hopelijk komt dit in de buurt van hoe je het graag zou willen zien.
Groeten Wouter -
Maas zegt :
Prima
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer LUTIN:
Het vervolgpapier. Niet te ingewikkeld, alleen het logo rechtsboven en verder alle ruimte voor inhoudelijke tekst
-
Maas zegt :
Ook goed
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer LUTIN:
De aangepaste brief. Ik het het logo met puzzlestukjes rechtsboven iets verkleint. Subtieler en meer ruimte voor eventueel adresseren.
Aan de onderkant heb ik de 'puzzle' iets vergroot zodat er meer ruimte is voor NAW gegevens.
Ik hoor graag wat je er van vindt. -
LUTIN zegt
Daar hoort natuurlijk "Ik heb het logo met puzzlestukjes rechtsboven iets verkleind" te staan...
-
Maas zegt :
Rechtsboven ziet er nu beter uit. Ik heb even zitten proberen maar het lukt mij niet alle bedrijfsgegevens onderin de puzzelstukjes kwijt te raken. Bovendien vind ik dat de verhouding tussen het bovengedeelte en het ondergedeelte nu toch wel in onbalans is. Is het een goed idee om het onderste puzzelgedeelte iets omhoog te halen, met een enkele rij puzzelstukken over de hele breedte en daaronder de bedrijfsgegevens te vermelden? Graag je mening daarover of dat grafisch verantwoord is. Omdat je ongetwijfeld creatiever bent dan ik heb je wellicht zelf nog een beter idee.
Marcel -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer LUTIN:
Hallo Marcel,
Aangepaste visitekaartje -
Maas zegt :
Prima zo
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer LUTIN:
Visitekaartjes.
Ik zie je reactie met plezier tegemoet. -
Maas zegt :
Op de achterzijde geen achtergrondkleur en de vermelding van de website heb ik liever op de voorzijde. Op de achterzijde onder het logo kan dan de tekst 'interim financieel management' komen te staan. Het ontwerp is verder goed.
Marcel. -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer LUTIN:
Hallo Marcel,
Hierbij het briefpapier. Ik hoor graag wat je er van vindt. -
Maas zegt :
Hier twijfel ik wat over. Het briefpapier wil ik gebruiken voor zowel 'normale brieven' als voor het versturen van facturen. Ik heb de indruk dat door het logo aan de bovenzijde de ruimte voor adressering wat aan de krappe kant is. Daarnaast kan ik aan de onderzijde natuurlijk nooit al mijn gegevens in het blauwe gedeelte kwijt en ik vind het niet zo fraai als mijn gegevens zowel in het blauwe logo als op het witte papier terecht komen. En hoe had je het 'vervolgpapier' in gedachten? Ik neem aan dat voor enveloppen het logo aan de bovenzijde kan worden gebruikt, of zal dat te groot zijn?
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-