Ontwikkel een eenvoudig maar veelsprekend logo voor ons holistische centrum.

Wedstrijd gegevens:
Pakket brons

  • Wedstrijd van: Holist
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 319.00
  • Datum start : 22-12-2015 10:57
  • Datum einde : 09-01-2016 10:54
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 28
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

"HOLISTISCH ZIJN" zal het overkoepelende centrum zijn waarin de verschillende takken samenkomen. Hierin zitten momenteel drie onderdelen:
Holist: Holistische coaching voor mensen. Mogelijke kleuren zijn groen, bruin, geel en rood
PaardenHolist: Holistische coaching voor paarden. Mogelijke kleuren zijn geel, bruin, rood en wit
Duolist: Holistische coaching voor partners. Mogelijke kleuren zijn geel, bruin, wit en paars.
We hebben graag dat het logo bestaat uit vloeiende lijnen die veelzeggend zijn. Simpel, warm en uitnodigend. De drie aparte logo’s komen terug in het overkoepelende logo van het centrum met eventueel ruimte om alsnog later een extra tak van holistische coaching bij te voegen… Uiteraard zullen we de logo’s ook gebruiken in de communicatie via websites, briefpapier etc.

Bedrijfsomschrijving:

In ons holistisch centrum gaan we uit van de mens in zijn geheel. We hebben een unieke visie ontwikkeld alsook onze begeleiding zal helemaal anders zijn dan nu het geval is binnen de coaching.
Zo bekijken we vanuit de totaliteit waar de klachten zich situeren en waar we bij de basis of ontstaan de klachten kunnen oplossen.
Zo passen we onze visie toe bij de individuele mens, paard en ruiter alsook bij stellen.
De beweegreden is om meer bewustzijn te brengen binnen elk segment van het leven zelf.
Mens, paard of stel dat mooi in evenwicht zijn, maar juist meer verdieping willen in het leven zelf, bieden we begeleiding voor emotionele of spirituele groei aan.

Doelgroep:

De doelgroep waar we op ons voor open stellen kent qua leeftijd geen grenzen. Van baby of veulen tot gepensioneerd persoon of paard.
Dus niet enkel mensen of paarden met een (grote) onbalans, maar juist ook mensen die al langer bewust leven en zoeken naar nog meer diepgang om de fysieke realiteit te meesteren.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

De kleuren die boven beschreven zijn, zijn essentieel om zo te gebruiken. Verder hebben we graag - of pasteltinten in veeg of streepeffect. (of andere effecten die ons niet bekend zijn) - of volle kleuren (eventueel in de chakrakleuren)
We hebben graag de logo’s in simpele lijnen.
Voor het logo van de partners hebben we al een idee dat enkel nog gerealiseerd dient te worden, zijnde twee mensen die in hartvorm onderaan met de voeten tegen elkaar aan staan en bovenaan een diepe buiging maken naar elkaar, zo diep dat het hoofd onderste boven kijkend naar zichzelf is. En dus zo samen een hartvorm creëren in de kleur wit en paars.

Social Network
WINNAAR