Passion 4 Talent in een nieuw en pakkend jasje
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: phodopus
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 750.00
- Datum start : 03-01-2010 17:39
- Datum einde : 23-01-2011 17:39
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,png,tiff,ai
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 84
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
In het komende jaar wil ik mij verder gaan ontplooien op het gebied van een pragmatische aanpak in veranderingsprocessen - niet lullen maar poetsen.
Ik ga op zoek maar jonge en dynamische mensen die een bewezen en praktische ervaring hebben opgedaan in uiteenlopende werkgebieden, en daarnaast een passie hebben voor veranderingsprocessen. Waarom gebeuren er dingen niet.. of juist wel. Aankomend talent die de coaching van een door de wol geverfde ondernemer krijgen
Deze mensen worden uitgezet bij bedrijven die met de taal van de vloer aantoonbaar willen veranderen. In tegenstelling tot vele anderen komt de deal in tweeën. De ervaren ondernemer werkt in ieder project fysiek mee.
Passion4Talent is gebaseerd op het werk van Jim Collins (Good to Great). Bedrijven die geweldig presteren kennen 3 pijlers - passie, talent en de economische motor. De laatste wordt gesymboliseerd door de 4.
Voor het nieuwe jaar ben ik op zoek naar een nieuwe wind. Een nieuw logo met huisstijl en uiteindelijk een nieuwe website.
Ik daag jullie creatieve geesten uit in deze wedstrijd.
Bedrijfsomschrijving:
Passion4talent gaat haar 5e bestaansjaar in. Ooit opgezet als Management BV men ik inmiddels 2 jaar actief op de interim en advies markt. De huidige website www.passion4talent.nl geeft ale noodzakelijke achtergronden.
Doelgroep:
Mijn doelgroep is ondernemingen/organisaties in zowel profit als non-profit, overheid en zorg die zware veranderingstrajecten /processen moeten doorvoeren en mensen "om" moeten krijgen. Geen mooie woorden, maar daden!
Business2business
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Oranje moet terugkomen. Een beetje chauvinist ben ik wel
h.geenen
-
-
Toelichting van de designer h.geenen:
Beste opdrachtgever,
Bijgaand een voorstel voor een logo. Dit logo is gebaseerd op de drie pijlers zoals Jim Collins in zijn visie weergeeft: met de kleuren oranje voor passie, paars voor talent, groen voor de economische motor. In het midden is de overlapping zichtbaar in het zwart (of in de diap versie in wit), de vorm is ontstaan uit drie cirkels maar staat nu op zichzelf, als de eenheid waar het uiteindelijk om draait. De drie vormen symboliseren de uitvloeiende krachten vanuit een kern (-gedachte), maar kunnen ook gezien worden als mensen die samenwerken om een doel te bereiken. Voor de uiteindelijke richting van de totale vorm is gekozen voor een gekantelde driehoek, om de dynamiek van de drie krachten weer te geven. Zo kan het logo ook los gebruikt worden met de letters in de drie randgebieden. Voorstel voor een huisstijl en opzet voor de layout van de website volgen.
Vr. gr. Hein Geenen -
phodopus zegt :
Boeiend logo. Het is heel anders en verfrissend dan het gros van de inzendingen. De prenstatie in de website en visitekaartjes zijn eveneens heel fris.
Goed opgepakt vwb de filosofie van Jim Collins -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer h.geenen:
en de opzet voor een website.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer h.geenen:
de eerste opzet voor de huisstijl
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-