Professioneel en herkenbaar logo en huisstijl voor een enthousiaste startende onderneming in de energiebranche

Datum start: 07-08-2013

Datum einde: 21-08-2013

Totaal budget: € 349.00
WINNAAR
Book cover
welroosmedia

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Wij hebben een behoefte aan een logo en huisstijl om onze startende onderneming een herkenbaar “gezicht” te geven. Die herkenbaarheid moet niet alleen naar voren komen in het logo en het eerste blad van een offerte, brief, etc. maar ook heel subtiel op de vervolgbladen van die documenten.

Alle inzendingen zullen door ons worden beoordeeld op:
• Strak uiterlijk
• Herkenbaarheid
• Professionele uitstraling
• Eenvoud
• Originaliteit
• Subtiele herkenbaarheid in huisstijl (ook vervolgbladen)

Bij minimaal 20 SERIEUZE inzendingen kiezen wij GEGARANDEERD een winnaar. (Brandsupply adverteert met gemiddeld 62 inzendingen per wedstrijd).

Bedrijfsomschrijving


Het bedrijf heet “DHC Holland”, DHC staat voor District Heating & Cooling, en is een technisch georiënteerd bedrijf dat consultancy, service en diensten levert op het gebied van onderhoud en beheer van warmte- en koudedistributienetten. Een dergelijk distributienet kenmerkt zich door geïsoleerde leidingen die in de grond liggen en waardoor water naar huizen wordt getransporteerd. In die huizen wordt energie in de vorm van warmte of koude afgestaan middels de radiatoren e.d. Het afgekoelde water gaat daarna weer via het leidingenstelsel terug naar de centrale die het water weer opwarmt. In de bijlagen wordt e.e.a. geïllustreerd, en nadere uitleg is te vinden via http://www.youtube.com/watch?v=wqUpzvfXGNc

Doelgroep


De doelgroep is heel breed: (lokale) overheden, (duurzame en lokale)energiebedrijven, aannemers, adviesbureaus en toeleveringsbedrijven

Kleuren, favoriete logo's, must haves


De kleuren rood en blauw zijn middels de naam “Holland” voor de hand liggend maar ook omdat vanwege “heat”, rood, en “cool”, blauw. Dit is echter voor ons geen logisch gevolg. De inzendingen zullen worden beoordeeld op de eerder genoemde criteria.
Verder heeft ons bedrijf als subtitel: Utility Services & Mainteneering. Ook het gebruik van deze subtitel is optioneel maar geen must.

Verras ons, zouden we willen zeggen en heel veel succes.

Designer: welroosmedia welroosmedia
logo_huisstijl-welroosmedia-PoW657FA

welroosmediawelroosmedia

Beste opdrachtgver,

Dank voor de feedback en beoordelingen op onze andere inzendingen.

Lezende de referenties, hebben we een nieuw logo getracht samen te stellen met als beeldmerk twee "bocht-buizen".

Een presentatie van mogelijk nieuw visistekaartje volgt zo snel mogelijk.

Graag vernemend.

Met vriendelijke groet,
Welroos Media

i | www.welroosmedia.nl

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-welroosmedia-h96xHdse

welroosmediawelroosmedia

Beste opdrachtgever,

Bij deze een visitekaartje.

Met vriendelijke groet,
Welroos Media

i | www.welroosmedia.nl

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-welroosmedia-gWnETlUe

welroosmediawelroosmedia

Beste opdrachtgever,

Nog een totaal andere vernieuwende inzending vanuit onze kant.

Een logo opgemaakt met als beeldmerk een Hollandse tulp welke ook gezien kunnen worden als een vlam en waterstroom, waarin het rood en blauw terugkomt welke wij in de nationale driekleur hebben zitten maar ook het rood van "heat" en blauw van "cool" symboliseert.


Graag vernemend.

Met vriendelijke groet,
Welroos Media

i | www.welroosmedia.nl

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-welroosmedia-5RhsD88O

welroosmediawelroosmedia

Beste opdrachtgever,

Bij deze inzendingen een manier weergegeven waardoor de "H" iets beter naar voren komt.

Graag vernemend.

Met vriendelijke groet,
Welroos Media

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-welroosmedia-4pO9PFkO

welroosmediawelroosmedia

Beste opdrachtgever,

Bij deze inzendingen een manier weergegeven waardoor de "H" iets beter naar voren komt.

Graag vernemend.

Met vriendelijke groet,
Welroos Media

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-welroosmedia-HNwL34a0

welroosmediawelroosmedia

Beste opdrachtgever,

Bij deze een visitekaartje.

Met vriendelijke groet,
Welroos Media

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-welroosmedia-GlccFCC0

welroosmediawelroosmedia

Beste opdrachtgever,

Bij deze onze inzending om uw onderneming een nieuw "gezicht" te geven. Een extreem strak, herkenbaar, eenvoudig maar vooral flexibel logo welke op tal van toepassingen te gebruiken is in diverse toepassingen en uitingen.

Bij deze dus de inzending van een logo en alvast een voorbeeld hoe een visitekaartje er uit zou kunnen komen te zien.

Graag vernemend.

Met vriendelijke groet,
Welroos Media

DHCHollandDHCHolland

Dank je wel voor je inzending. Leuk gevonden maar de "H" is niet echt herkenbaar.

welroosmediawelroosmedia

Dank voor de beroordeling en de feedback. Juist het 'weglaten' is de kunst geweest bij de realisatie van dit logo. We gaan een kleine aanpassing uitvoeren, waardoor de 'H' iets beter herkenbaar terugkomt.

Met vriendelijke groet,
Welroos Media

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.