Professioneel en herkenbaar logo en huisstijl voor een enthousiaste startende onderneming in de energiebranche
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: DHCHolland
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 349.00
- Datum start : 07-08-2013 21:37
- Datum einde : 21-08-2013 21:37
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,eps, pdf
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 76
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Alle inzendingen zullen door ons worden beoordeeld op:
• Strak uiterlijk
• Herkenbaarheid
• Professionele uitstraling
• Eenvoud
• Originaliteit
• Subtiele herkenbaarheid in huisstijl (ook vervolgbladen)
Bij minimaal 20 SERIEUZE inzendingen kiezen wij GEGARANDEERD een winnaar. (Brandsupply adverteert met gemiddeld 62 inzendingen per wedstrijd).
Bedrijfsomschrijving:
Het bedrijf heet “DHC Holland”, DHC staat voor District Heating & Cooling, en is een technisch georiënteerd bedrijf dat consultancy, service en diensten levert op het gebied van onderhoud en beheer van warmte- en koudedistributienetten. Een dergelijk distributienet kenmerkt zich door geïsoleerde leidingen die in de grond liggen en waardoor water naar huizen wordt getransporteerd. In die huizen wordt energie in de vorm van warmte of koude afgestaan middels de radiatoren e.d. Het afgekoelde water gaat daarna weer via het leidingenstelsel terug naar de centrale die het water weer opwarmt. In de bijlagen wordt e.e.a. geïllustreerd, en nadere uitleg is te vinden via http://www.youtube.com/watch?v=wqUpzvfXGNc
Doelgroep:
De doelgroep is heel breed: (lokale) overheden, (duurzame en lokale)energiebedrijven, aannemers, adviesbureaus en toeleveringsbedrijven
Kleuren, favoriete logo's, must haves
De kleuren rood en blauw zijn middels de naam “Holland” voor de hand liggend maar ook omdat vanwege “heat”, rood, en “cool”, blauw. Dit is echter voor ons geen logisch gevolg. De inzendingen zullen worden beoordeeld op de eerder genoemde criteria.
Verder heeft ons bedrijf als subtitel: Utility Services & Mainteneering. Ook het gebruik van deze subtitel is optioneel maar geen must.
Verras ons, zouden we willen zeggen en heel veel succes.
welroosmedia
-
-
Toelichting van de designer welroosmedia:
Beste opdrachtgver,
Dank voor de feedback en beoordelingen op onze andere inzendingen.
Lezende de referenties, hebben we een nieuw logo getracht samen te stellen met als beeldmerk twee "bocht-buizen".
Een presentatie van mogelijk nieuw visistekaartje volgt zo snel mogelijk.
Graag vernemend.
Met vriendelijke groet,
Welroos Media
i | www.welroosmedia.nl -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer welroosmedia:
Beste opdrachtgever,
Bij deze een visitekaartje.
Met vriendelijke groet,
Welroos Media
i | www.welroosmedia.nl -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer welroosmedia:
Beste opdrachtgever,
Nog een totaal andere vernieuwende inzending vanuit onze kant.
Een logo opgemaakt met als beeldmerk een Hollandse tulp welke ook gezien kunnen worden als een vlam en waterstroom, waarin het rood en blauw terugkomt welke wij in de nationale driekleur hebben zitten maar ook het rood van "heat" en blauw van "cool" symboliseert.
Graag vernemend.
Met vriendelijke groet,
Welroos Media
i | www.welroosmedia.nl -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer welroosmedia:
Beste opdrachtgever,
Bij deze inzendingen een manier weergegeven waardoor de "H" iets beter naar voren komt.
Graag vernemend.
Met vriendelijke groet,
Welroos Media
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer welroosmedia:
Beste opdrachtgever,
Bij deze inzendingen een manier weergegeven waardoor de "H" iets beter naar voren komt.
Graag vernemend.
Met vriendelijke groet,
Welroos Media -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer welroosmedia:
Beste opdrachtgever,
Bij deze een visitekaartje.
Met vriendelijke groet,
Welroos Media
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer welroosmedia:
Beste opdrachtgever,
Bij deze onze inzending om uw onderneming een nieuw "gezicht" te geven. Een extreem strak, herkenbaar, eenvoudig maar vooral flexibel logo welke op tal van toepassingen te gebruiken is in diverse toepassingen en uitingen.
Bij deze dus de inzending van een logo en alvast een voorbeeld hoe een visitekaartje er uit zou kunnen komen te zien.
Graag vernemend.
Met vriendelijke groet,
Welroos Media
-
DHCHolland zegt :
Dank je wel voor je inzending. Leuk gevonden maar de "H" is niet echt herkenbaar.
-
welroosmedia zegt
Dank voor de beroordeling en de feedback. Juist het 'weglaten' is de kunst geweest bij de realisatie van dit logo. We gaan een kleine aanpassing uitvoeren, waardoor de 'H' iets beter herkenbaar terugkomt.
Met vriendelijke groet,
Welroos Media -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-