Beste opdrachtgever, hierbij een uitwerking van het ontwikkelde logo.
De visie achter het geheel is het aanbieden van de moderne hedendaagse italiaanse producten en afstappen van het traditionele gevoel (bertolli gevoel). Hiermee wordt er onderscheidend op de marktniche gericht, door een eigen gevoel en sfeer bij italiaanse producten te creëren.
Het effect hierachter is herkenbaarheid, onderscheidendheid, een modern product en een visueel aantrekkelijk kwaliteitsproduct, dat niet overschaduwd word door de vele design-elementen.
Techisch is rekening gehouden met de toepasbaarheid van het logo, een full color druk kan kostbaar zijn, daarom wordt er gewerkt met 1 herkenbare krachtige kleur.
Ik hoop u hiermee geïnspireerd te hebben,
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde
Ripa! Een bedrijf dat olijfolie en italiaanse delicatesse verkoopt
- Wedstrijd van: Rinze
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 13-10-2012
Datum einde: 27-10-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Aanpassingen in kleurstelling en of andere wensen kunnen natuurlijk altijd worden toegevoegd

een modernere versie

andere kleurstelling
Ziet er mooi uit.. Hoort zeker bij de favorieten. Wacht het einde van de wedstrijd nog even af

Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn 2e deelname, een moderne variatie met een uniek ontwikkeld lettertype, de doorloop in het lettertype geeft het proces weer en maakt het herkenbaar voor de marktniche.
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde

Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn deelname. Het logo is geïnspireerd door de italiaanse "coppa italia" en heeft de italiaanse uitstraling. Het beeld werkt samen met de typografie door de overlapping en voor de typografie is gekozen voor een klassieke en uniek moderne variant. Ik hoop u hiermee geïnspireerd te hebben,
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde