Geen commentaar
Schilderbedrijf COOLeurs
- Wedstrijd van: Jeroen Cool
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 21-04-2015
Datum einde: 18-05-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


De bovenste vind ik het best geslaagd, is het mogelijk mijn gegevens daarin te verwerken?
Kan ik bijlage's doorsturen?

Hallo Jeroen,
Bij deze de huisstijl met het logo met de geverfde lijn. Ik heb hierbij het effect ook toegepast op de bruine lijn voor het blauwe vlak.
Tenslotte heb ik eigenaar veranderd in zaakvoerder.
Mocht je verder nog dingen willen zien dan hoor ik het graag.
Met vriendelijke groet,
Michelle

Geen commentaar
tof gedaan met die lijnen

Geen commentaar

Hallo Jeroen,
Bij deze nog wat variaties op het logo.
Met vriendelijke groet,
Michelle

Geen commentaar

Hallo Jeroen,
Bij deze, voor de volledigheid, de twee hoogst gewaardeerde huisstijlen met het logo zonder de spetter. De spetter heb ik overigens wel in die ene huisstijl gelaten, omdat ik het persoonlijke en leuke toevoeging vind, maar die is natuurlijk weer net zo gemakkelijk weg te halen.
Met vriendelijke groet,
Michelle
Hallo, kun je de eigenaar vervangen door 'zaakvoerder'!
Bedankt

Geen commentaar

Geen commentaar

Hallo Jeroen,
Bij deze drie opzetjes voor een huisstijl.
Ik heb je gegevens, zo ver ik die weet, er in verwerkt. Bij huisstijl 1 en 3 heb ik de spetter er in verwerkt. Huisstijl 1 is het meest sober van de drie. Bij huisstijl 2 heb ik een brede band er in verwerkt waarbij de gegevens geplaatst kunnen worden. De band is afgewerkt met een bruine streep. Huisstijl 3 is eigenlijke een beetje een combinatie van 1 en 2. De band is naar onderen verplaatst en wat kleiner geworden zodat die minder dominant is. Ook heb ik de spetter er in verwerkt.
Ik ben benieuwd wat je er van vindt.
Met vriendelijke groet,
Michelle

Geen commentaar

Beste Jeroen,
Bij deze de gevraagde aanpassing. Ik denk dat de toevoeging van de verfspatter op deze manier past bij de uitstraling van logo en het toch ook niet te druk wordt.
Ik heb twee verschillende soorten spetters gebruikt.
Ik zie dat je de bijlagen met je gegevens hebt geupload op de site. Als we een definitieve versie hebben dan zal ik een bijpassende huisstijl ontwerpen en daarbij de gegevens er in verwerken.
Ik ben erg benieuwd wat je er van vindt.
Met vriendelijke groet,
Michelle

Geen commentaar

Beste Jeroen,
Bij deze mijn inzendingen voor uw wedstrijd. Ik heb een drietal opties gemaakt. Allen zijn stijlvol, rustiek, chique en sober en toch allemaal verschillend qua stijl. Een korte uitleg:
Het eerste logo is wat robuuster en stoerder dan de andere twee. Ook voelt dit logo wat landelijker aan.
Het tweede logo is juist wat chiquer mede door het beeldmerk met het ornament en het gebruikte lettertype.
Het derde logo is sterk door de eenvoud. Het lettertype is chique. Het lettertype voor "schilderbedrijf" is moderner wat een mooi contrast biedt. Doordat de "C" en de "L" er boven uitsteken wordt het logo niet te strak en geeft het logo een heel klein beetje wat speels. In dit logo wordt ook uw achternaam wat extra benadrukt door het kleurgebruik.
Sowieso heb ik gekozen voor deze kleuren omdat deze landelijke en rustieke uitstralen.
Ik ben erg benieuwd naar uw feedback.
Met vriendelijke groet,
Michelle