-
Small Dutch Company searches a worldwide easy to use logo and stationery style.
- Wedstrijd van: Wim Hoving
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 05-02-2013
Datum einde: 19-02-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



-

-

-
herkenbaar, mensfactor ontbreekt, goen overheerst
PLY MESSAGE ME IN ENGLISH.
recognizable, human factor is missing, green colour to explicit, colour not related to ISM

-
Is it possible to change the colors into FSM-green on top and ISM-blue fot the lowest part of the logo?

-
mooi dynamisch, subtiel zou zijn als de 4 blokjes vervangen worden door de 6 uit het procesmodel