Geen commentaar
Soulband zoekt nieuwe swingende huisstijl en logo!
- Wedstrijd van: djkraa
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 01-07-2011
Datum einde: 22-07-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hallo Orange +Blue,
Dank voor je leuke inzending! We vinden het gebruik van de kleuren goed: het zijn warme, vrolijke kleuren. Ook het lettertype spreekt ons aan: simpel, maar toch anders, en in beweging.
Prima ook dat je geen muziekinstrumenten gebruikt, dat is zo voor de hand liggend.
We zouden het leuk vinden als je nog een nieuw voorstel wilt maken. Wellicht iets meer kleurverloop in de letters om het nog wat sprekender te krijgen, de plus wat groter, en wat ons betreft hoeft het soulkapsel niet, want dat geeft al snel weer te veel een soulgevoel (en we spelen meer dan alleen soul muziek, ook pop en rock met een soul/funky gevoel).
We hopen op een nieuwe inzending!
Diana

hallo diana,
hierbij zoals verzocht een aangepast voorstel. met meer kleur(verloop) en geen afrokapsel.
overigens doet de naam Souled toch wel duidelijk linken aan soul en mag dat wat ons betreft toch wel echt uit het logo knallen.
gr. roy & jeanine