Beste Chionis,
bij deze mijn eerste voorstel.
Hopelijk spreekt het wel aan.
Kleuren kunnen we altijd aanpassen natuurlijk.
Gr Amir
Spring van de klassieke oudheid naar de moderne tijd
- Wedstrijd van: chionis
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 20-04-2012
Datum einde: 01-05-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Dank je Amir. Ik vind het een fraai ontwerp. Kleurstelling vind ik ook mooi. Ik ben benieuwd wat er verder nog binnenkomt aan ontwerpen, maar je zit tot nu toe bij de top drie waaruit ik een keus wil maken.
Jan
Beste Amir design,
Eerlijk gezegd vindt ik het verschil heel groot! En mijn logo beeld meer de sprong van oud naar nieuw uit met echt verbinding aan het woord door de lijn uit de c te laten lopen. Dit wordt ook nog versterkt door het kleur gebruik!
Met dat gezegd zou ik je graag willen herinneren aan andere wedstrijden waarbij die van jou ook leek op die van anderen. (voorbeeld; Dutch acute medicine)
Hoe komt dit? Klant heeft wensen en daar springen wij massaal op in. Dan krijg je dat!
Succes!
Gr Harmen
Beste AmirDesigns,
Ik ben zonder gekheid niet door jouw logo op het idee gebracht voor dit ontwerp. Ik had al eerder een logo gemaakt met een zelfde gedachtegang die toen niet door ging. Die inspiratie heb ik opgepakt, verbeterd, uitgebreid en omgezet in dit logo. Tuurlijk is die link er tussen beide designs. Maar desondanks ik het echt met je eens ben over de overige zaken waar ik zo op in ga, ben ik niet van mening dat onze logos zeer veel van elkaar weg hebben.
Dit word natuurlijk versterkt door de overige inzendingen die (bijna) allemaal gebruik maken van lijnen, etc. om de sprong van oud naar nieuw te symboliseren. Ik heb dat enkel iets verder doorgetrokken in een sprekend logo. Vandaar kan de link tussen die van jou en mij niet zien.
Bij DAM heeft eerst Your Creation mijn ontwerp overgenomen in de grote lijnen (slangen, staaf ,tulpen, letters, punten) en toen inderdaad jij (wat mij toen al opviel ;) ).
Je verhaal hierachter snap ik nu. Ik heb dit ook eerder meegemaakt met Your Creation design dat zij logo’s etc van andere ontwerpers zonder schaamte overnemen. Ik snap nu terecht jou bedoelingen in die wedstrijd.
Zelf ben ik hier ook al enkele keren de dupe van geworden. Je kunt hier echter niet veel aan doen behalve zelf origineel blijven, Doorzetten en zorgen dat je duidelijk kan uitleggen hoe jij op het logo komt. Want opdrachtgever zijn soms zeer specifiek en hierdoor komt het vaak zo uit dat dingen gevraagd op elkaar gaan lijken. En zeker Besloten wedstrijden zijn fijn!
Kortom, beste Amir, succes met je wedstrijden en no hard feelings…

Hier is nog een variant.
Gr Amir
dank je, deze vind ik minder dan de vorige. dubbele figuur vind ik teveel van het goede.