Geen commentaar
Think Divergent. Be Divergent!
- Wedstrijd van: Be Divergent
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 28-10-2015
Datum einde: 10-11-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Awesome! Heel gaaf kan niet anders zeggen.
Kan je ook een voorbeeld van visitekaartjes, envelop en briefpapier maken?
Bedankt voor uw positieve beoordeling. We gaan voor u een huisstijl voorstel maken. m.v.g. henrico
Dank. Zie begeleidend schrijven voor lettertype, kleur etc. Wellicht ook nog 1 in andere kleur?
We gaan uw feedback meenemen in ons volgend voorstel.

Geen commentaar

Geen commentaar

Goededag, hierbij enkele kleurcombinaties. Kleurkeuze is natuurlijk oneindig. Als u eventueel een kleurencombinatie in gedachte heeft? horen we dit graag. m.v.g. henrico van suylekom
Dank voor de diversiteit! Inderdaad kleurkeuze is oneindig. Onze website is nu op basis van een HTML template. Is het mogelijk om die op die manier op te bouwen?
Goedemorgen. Ik neem aan dat dit geen probleem moet zijn. Al het artwork kan i. Frames/slices aangeleverd worden zodat dit door uw internet mensen cerwerkt kan worden.
Oke top.
OMG this is thinking divergent. Ik ben bezig met een onderzoek naar de impact van een logo.Dus mijn vraag aan Be Divergent is waarom jullie dit 13 in een dozijn logo zo bijzonder vinden. daarnaast zou ik heel graag willen weten waar de vraag vandaan komt om aan ontwerpers een logo te vragen die echt het idee weergeven van anders denken, anders voelen en anders zijn terwijl jullie eigenlijk een standaard logo willen. Kunnen jullie mij daar een antwoord op geven
Skaidesign, vertel mij wat meer over de achtergrond van jouw onderzoek. Is jouw vraag niet suggestief? En wordt goed onderzoek niet juist behaald door objectiviteit? En jouw standaard is niet de standaard van jouw klant.
Beauty is in the eye of the beholder.
Skaidesign, vertel mij wat meer over de achtergrond van jouw onderzoek. Is jouw vraag niet suggestief? En wordt goed onderzoek niet juist behaald door objectiviteit? En jouw standaard is niet de standaard van jouw klant.
Beauty is in the eye of the beholder.
Beste Skaidesign, erg mooi dat je ons werk eigenlijk niet zo ziet zitten. Misschien kan je ons dan vertellen wat jouw of jullie visie is voor deze opdracht/klant.
We zijn zeer benieuwd, ook vinden wij dit niet echt een juiste manier van onderzoek of wat dan ook. En helaas komen wij dit soort zeken vaker tegen, dat is helaas altijd als ons 13 in het dozijn werk weer eens 5 sterren krijgt.
Eigenlijk willen wij al onze werkzaamheden dan ook gewoon stopzetten, omdat dit onderzoek van jullie gewoon door brandsupply getolereerd word, waarschijnlijk niets mee te maken dat jullie "onderzoek"op vrijdag van start gaat?
Kortom succes met jullie onderzoek, en daarmee hebben we alles netjes gezegd.
Prettig Weekend.
Beste skaidesign, na intern overleg zouden wij eigenlijk graag jullie onderzoek als praat- en discussie onderwerp willen behandelen, dit doen we eigenlijk maandelijks met een nieuw product of wat dan ook.
Gewoon omdat we dan allemaal weten wat er speelt en verbeterd zou kunnen worden.
Jullie onderzoek is daarom oom zeer interessant, en maakt hier op deze manier ook heel veel verschillende reacties los, dit gaat van o.a. brandsupply vraagstukken naar reacties die we moeten behandelen met ga maar even tot 10 tellen of buiten zitten.
Naar dit onderzoeken op vrijdag avond, moeten we toch serieus behandelen. Het is heel voor de hand liggend om te zeggen:
deze mensen van het onderzoek hebben nog nooit iets gewonnen, dus het is eigenlijk geen onderzoek maar trashtalk. Dus 1 punt zou dan zijn, brandsupply regel dat di niet meer voorkomt, maarja het is vrijdag avond? dus dat kan alleen tijdens werkuren behandelt worden.
Nogmaals wij komen dit vaker tegen, maar jullie zijn onderzoekers Dus dit kunnen we uitsluiten.
Graag zouden wij u uitnodigen voor ons groepsgesprek:
alleen onze middelmatige ontwerpers nemen hier deel aan,
dit is verplicht, onze afdeling niet aller daagse 13 (in het) dozijn ontwerpers, hebben deze fase al succesvol afgesloten.
Dus we horen graag van u maandag.
m.v.g. DutchDesignGraphica - Reclamekenners.nl - BureauKomma