TOP Crea Carte Blanche voor Autonomic Business Platform Consultants Leusden

Datum start: 13-07-2012

Datum einde: 01-08-2012

Totaal budget: € 349.00
WINNAAR
Book cover
mireille den Hartog

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Autonomic is op zoek naar een nieuw logo en nieuwe huisstijl. Een nieuwe logo, nieuwe
kleurstellingen en nieuwe visitekaartjes.
Het logo moet in de toekomst ook gebruikt kunnen worden voor andere marketinguitingen, zoals
pennen, memory sticks of andere gadgets.
Het logo en de huisstijl moet uitstralen waar Autonomic voor staat.

Bedrijfsomschrijving


Autonomic is een bedrijf van zeer ervaren SAP techneuten. Deze mensen werken op locatie bij
grote opdrachtgevers aan de techniek op het pakket SAP te verbeteren en optimaliseren.
De kernwaarde van Autonomic is Super Specialisten. De leeftijd ligt, voor een IT bedrijf, hoog. Alle
medewerkers zijn tussen de 35 en 55 jaar en hebben allemaal minimaal 8 jaar ervaring in het
vakgebied. De ervaring en de focus van Autonomic is hun onderscheidende vermogen. De
belangrijkste onderscheidende kernwaarde die naar voren moet komen is Super Specialisten.
De andere kernwaarden van Autonomic zijn:
Flexibel – Autonomic kent een zeer flexibel beloningsmodel waar de medewerkers een groot deel
van de opbrengsten zelf krijgen en geheel zelf mogen bepalen wat ze hiermee doen. De
medewerkers kunnen in dit model geheel hun eigen auto bepalen, zelf bepalen welke opleidingen
op trainingen ze willen doen en zelf ook bepalen welke opdrachten ze wel of niet aannemen.
Betrouwbaar – In de snelle wereld van de IT is Autonomic een zeer robuust en betrouwbaar bedrijf.
Niet saai, maar sinds de oprichting in 2006 is het eigenlijk kommen en kwel geweest in de
economie en de IT en ze bestaan nog steeds. Ze doen geen gekke dingen, ze groeien niet sneller dan
ze aankunnen en ze bouwen gestaag door aan hun organisatie. Ook zijn ze zeer betrouwbaar naar de
klant toe, ze leveren als ze beloven te leveren en doordat ze zeer ervaren specialisten leveren is de
kwaliteit ook erg betrouwbaar.
Team – Ondanks dat de medewerkers elkaar niet veel zien en vooral op locatie zitten, is het een echt
team. Men gaat regelmatig met elkaar op pad. Er zijn veel bedrijfsuitjes en die worden erg
gewaardeerd. Ongeveer de helft van de medewerkers noemt als eerste het woord 'gezellig' als ze aan
Autonomic denken.

Doelgroep


De doelgroep is tweeledig: ten eerste (nieuwe) klanten en ten tweede de mogelijk nieuwe
medewerkers.
De klanten zijn IT managers van grote bedrijven. De nieuwe medewerkers zijn ervaren IT'ers (denk
in de leeftijd 35+). In beide gevallen dus niet de jongeren.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


De huidige kleuren zijn groen en rood, maar nergens staat geschreven dat dat ook de nieuwe kleuren moeten zijn.

Designer: mireille den Hartog mireille den Hartog
logo_huisstijl-mireille-den-hartog-rJR3kzNQ

mireille den Hartogmireille den Hartog

Beste Vincent, de wijzigingen doorgevoerd zoals je aangaf.

Een boomerang met het nieuwe logo en illustratie erop. Een relatiegeschenk of een mooie binnenkomer bij prospects.

Met vriendelijke groet,

Mireille den Hartog
UNE ontwerpstudio, Leusden

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-mireille-den-hartog-c3fjCKhM

mireille den Hartogmireille den Hartog

Beste Vincent,

Ik heb de tekst verandert in "platform SAP specialisten" want dat is toch wat jullie doen en zijn. Een platform van zeer ervaren SAP techneuten/specialisten.

Een eerste aanzet/ontwerp van een visitekaartje met op de achterkant de drie pijlers oftewel de drie boomerangs: people, passion en performance.

Met vriendelijke groet,

Mireille den Hartog
UNE ontwerpstudio, Leusden

AutonomicAutonomic

Hi Mireille, kan de de a met een hoofdletter zetten. De pay off SAP Technology Specialisten. Alvast dank.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-mireille-den-hartog-OCz3eedU

mireille den Hartogmireille den Hartog

Beste Vincent Boon,

Hierbij mijn inzending voor Autonomic. Het beeldmerk boven de naam zijn 3 boomerangs. Ze staan voor bijzonderheid en als je goed gooit komen ze terug. Zo ook met de super specialisten van Autonomic. Als je weet waar je voor staat en je werk goed doet komt het vanzelf terug, er ontstaat een wisselwerking. De kleure groen is fris en modern en blauw staat voor zakelijk en betrouwbaar. Lettertype is in onderkast geplaatst dit oogt vriendelijk en toegankelijk.

Het beeldmerk is op meerdere manieren te gebruiken, zie voorbeeld op polo en brochure, waardoor het een speelse huisstijl wordt.


Met vriendelijke groet,
Mireille den Hartog
UNE ontwerpstudio, Leusden

AutonomicAutonomic

Mireille, dank voor de inzending. Wat kunnen we doen aan het tekstgedeelte. Ben zelf niet een voorstanden om er super specialisten bij te vermelden. Alvast dank, Vincent Boon

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.