Beste Vincent, de wijzigingen doorgevoerd zoals je aangaf.
Een boomerang met het nieuwe logo en illustratie erop. Een relatiegeschenk of een mooie binnenkomer bij prospects.
Met vriendelijke groet,
Mireille den Hartog
UNE ontwerpstudio, Leusden
TOP Crea Carte Blanche voor Autonomic Business Platform Consultants Leusden
- Wedstrijd van: Autonomic
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 13-07-2012
Datum einde: 01-08-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Beste Vincent,
Ik heb de tekst verandert in "platform SAP specialisten" want dat is toch wat jullie doen en zijn. Een platform van zeer ervaren SAP techneuten/specialisten.
Een eerste aanzet/ontwerp van een visitekaartje met op de achterkant de drie pijlers oftewel de drie boomerangs: people, passion en performance.
Met vriendelijke groet,
Mireille den Hartog
UNE ontwerpstudio, Leusden
Hi Mireille, kan de de a met een hoofdletter zetten. De pay off SAP Technology Specialisten. Alvast dank.

Beste Vincent Boon,
Hierbij mijn inzending voor Autonomic. Het beeldmerk boven de naam zijn 3 boomerangs. Ze staan voor bijzonderheid en als je goed gooit komen ze terug. Zo ook met de super specialisten van Autonomic. Als je weet waar je voor staat en je werk goed doet komt het vanzelf terug, er ontstaat een wisselwerking. De kleure groen is fris en modern en blauw staat voor zakelijk en betrouwbaar. Lettertype is in onderkast geplaatst dit oogt vriendelijk en toegankelijk.
Het beeldmerk is op meerdere manieren te gebruiken, zie voorbeeld op polo en brochure, waardoor het een speelse huisstijl wordt.
Met vriendelijke groet,
Mireille den Hartog
UNE ontwerpstudio, Leusden
Mireille, dank voor de inzending. Wat kunnen we doen aan het tekstgedeelte. Ben zelf niet een voorstanden om er super specialisten bij te vermelden. Alvast dank, Vincent Boon