...en hierbij een wat modernere/strakkere versie van de glazen/flessen.
Vino Vidi Vici
- Wedstrijd van: vinovidivici
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 29-02-2012
Datum einde: 14-03-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



...met een beetje kleur werkt het ook.

... en hierbij een sfeerimpressie.
Ik heb geen idee hoe authentiek u uw zaak gaat inrichten. Dit is een vrij moderne variant, gewoon ter voorbeeld. Als u wilt kan ik mijn logo ook in een 'oudere' setting plaatsen. U zult zien dat het ook daar uitstekend bij past.
BEste 7 Men,
De glazen in combi met de flessen is geweldig bedacht! Zeker als projectie op een muur zou dit goed tot zijn recht komen. Echter het kleurgebruik is wat mat. Zou je ook in andere kleuren kunnen visualiseren?
MvG, TIm

Bij deze versie is de balans tussen de glazen en de flessen het beste.
Dit beeldmerk verbeeldt perfect de gedachte dat het proeven (de 3 glazen) duidelijker naar voren komt dan het kopen (de 2 flessen).
Ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet!
Met 'n groet,
7 Men
...en mocht u zich afvragen waarom ik 3 glazen heb gebruikt... Het allitereert lekker; vino vidi vici: (3 woorden, 3 glazen).

Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn voorstel voor uw logo.
3 Glazen om te proeven en 2 flessen om mee naar huis te nemen.
Met 'n groet,
7 Men