Diverse concepten van het logo
We need the total package! Logo & huisstijl o.a. visitekaartjes. Mogelijk met vervolgopdracht voor website en/of brochure
- Wedstrijd van: dvansoolingen
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 23-10-2014
Datum einde: 13-11-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



bijpassende huisstijl (concept)

Het logo verder uitgevoerd naar herkenbaarheid van de H, met dynamischere uitstraling.

De aangepaste versie. Met een versie waarbij de stokken van de H naar elkaar toegaan en de vorige verhouding.

de aangepaste versie

Mijn nieuwste voorstellen, het nieuwe concept is een geweven H, totaal uniek en consistent met het woordmerk. Als jullie een voorkeur kunnen uitspreken, kan ik op basis daarvan een huisstijl voorbeeld ontwikkelen.

Een aantal kleurenvariaties. Vooral gekeken naar unieke kleurstellingen die wel een luxe uitstraling hebben. Graag jullie bevindingen.

Zoals besproken hierbij een update van het logo, ik hoop een stap in de goede richting!
Beste Tjeerd, zeker een stap in de goede richting. Heb je voor een reden geen cirkel meer om het verbindingsteken gemaakt? Zouden de twee stuken van het teken ook gevuld kunnen worden, eventueel met wat andere kleur opties? Inderdaad is het rood met blauw minder sterk.
Alvast bedankt en we kijken met plezier uit naar de update.
Groeten,
Hacor

Wat vinden jullie van deze aanpassing, zachtere "luxe" kleuren, een font met meer body, allemaal wat meer in balans.

Na het bestuderen van de briefing en de huidige huisstijl, ben ik tot het volgende concept gekomen. Het is beeldmerk is een vermodernisering van het huidige beeldmerk, zodat de opgebouwde herkenbaarheid van het verbonden niet verloren gaat, maar het heeft wel een geheel nieuwe uitstraling. Het beeldmerk is daarnaast een beeld dat ontstaat vanuit de eigenwijze A van het woordmerk. Een contrastrijk, tijdloos en herkenbaar logo is het resultaat!
Ik hoop jullie te kunnen inspireren met mijn ontwerp!
Beste Tjeerd, Wij vinden het verbindingsteken erg goed gevonden. De algehele uitstraling is ons nog wel iets te jeans-achtig/ casual. We zouden het liever wat luxer zien. Een specifieke vraag vanuit ons is, zou een eens een vernieuwd logo willen maken zonder het woord Casuals. Misschien refereert dat te veel naar sportieve...
Alvast bedankt voor je moeite.
Met vriendelijke groet,
Hacor Casuals
Bedankt voor jullie snelle reactie, ik zal met de feedback aan de slag en upload deze spoedig!
Met een groet,
Tjeerd