Weet jij de juiste match tussen verbondenheid en geschenken te maken?
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: Collegamentogifts
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 150.00
- Datum start : 08-01-2012 18:06
- Datum einde : 08-02-2012 17:59
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,psd,ai
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 15
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Bedrijfsomschrijving:
"Collegamento gifts" (bedrijfsnaam) is een online-winkel in ontwikkeling, waar u geschenken en luxe cadeau artikelen kunt bestellen voor mensen waar u zich mee verbonden voelt, waarmee u een verbinding heeft of waar u een (hechtere) verbinding mee wilt krijgen.
Kortom, voor mensen waarmee u iets speciaal hebt of deelt!
Collegamento is Italiaans voor “verbinden”. Door middel van luxe geschenken kunt u uw waardering uitspreken en blijk geven aan uw onderlinge, bijzondere verbondenheid / relatie(s) met de ander. U investeert hiermee in uw verbondenheid met de ander binnen welk verband dan ook.
Onze overtuiging is dat uw motivatie, bedoeling en intentie om te geven zeker zo belangrijk is, dan wat u aan die ander geeft. Overigens zonder ook maar enige concessies te doen aan het cadeau zelf.
Zo kunt u als werkgever een blijk van waardering geven aan uw ( langdurig zieke) werknemer. Of uw verbondenheid tonen bij de geboorte van een kind. Een geliefde aan zijn partner of echtgenote, vrienden onderling, zakenrelaties en naar familieleden. Verbinding is persoonlijk.
Denkt u hierbij aan geschenken en artikelen, waar men met elkaar of afzonderlijk van elkaar van kunt genieten. Het gaat hierbij om: indruk maken, bevestiging geven en ontvangen, good feeling, beleving, intensheid, samen zijn en ervaren.
De diepere dimensie achter het geven van cadeaus.
We spelen met dit concept in op de tendens waarin het niet sec gaat om het bezitten van materiële zaken, maar om uiting geven aan en de bewustwording van elkaars verbondenheid. Dat u hierin wilt investeren en er blijk aan wilt geven met bijzondere en authentieke geschenken. Ook geeft u geschenken aan die ander waar u zich (meer) mee verbonden wilt voelen.
Doelgroep:
Midden en hoger segment, participerende, zelfbewuste en actieve mensen. Bedrijven en mensen die houden van het goede leven.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Er mag zeker een klassiek element in het logo zitten, maar overwegend strak / modern. Geen schreeuwende en felle kleuren. Professionele en zakelijke, maar ‘warme’ uitstraling.
Logo moet seperaat van de bedrijfsnaam gebruikt kunnen worden.
Steekwoorden:
Verbinden, verbondenheid, genieten, good feeling, gifts, luxe eenvoud, indruk maken, zakelijk, eerlijk, emotie, sfeer, waardering, bevestiging, erkenning, warm, intensheid, bijzonder, authentiek, relatie, samen zijn en ervaren.
creat´em
-
-
creat´em zegt
..en de enveloppen. Ik heb hiervoor toch nog stiekum een 2e voorstel gedaan met balk. Lijkt me sfeervoller en beter bij de huisstijl passen. Wilt u geen NAW gegevens op de envelop? Is wel gebruikelijk.
Het briefpapier heb ik aangepast. De bovenbalk is weggelaten.
Ik weer weer graag van u. Alvast bedankt weer.
Groeten Melissa
ps. ik heb uw NAW gegevens nog niet via de mail ontvangen, kan dat kloppen? -
creat´em zegt
..ik ben trouwens uitgegaan van een akteenvelop. Mocht u een ander formaat willen hoor ik dat graag :-)
-
Collegamentogifts zegt :
Fijn dat je zo met ons meedenkt. Toch kiezen we voor de envelop zonder balk: ligt ws wat rustiger op de deurmat van de klant ;-). We willen naast de akteenvelop ook een A5 envelop in dit ontwerp, met idd het venster aan de rechterkant.
Goed voorstel om onze adresgegeven op de envelop te plaatsen. Deze krijg je dus nog via de email, als we ook de zakelijke rekening hebben geopend en KvK - en BTW nummer hebben (op zijn vroegst eind volgende week). We kunnen de wedstrijd alvast wel sluiten ;-)...
Groet,
Peter -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
creat´em zegt
..de visitekaartje nogmaals. Hopelijk kunt u ze nu wel groot openen.
Het gebruikte lettertype is: Futura Lt Bt -
Collegamentogifts zegt :
J, dat is goed leesbaar zo en ziet er goed uit!
Ik mail je de bedrijfsgegevens nog, maar we gaan eerst naar de KvK en een zakelijke rekening openen, zodat je die direct op het briefpapier kan invoegen.
Dus de email komt later, maar dan heb je al de gegevens direct in één keer. -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
creat´em zegt
..en de huisstijl in het zilver :-) Ik wacht u reactie graag af.
ps. ik heb even een fictief adres gebruikt. U mag mij de defintieve NAW gegevens mail: melissa@createm.nl
Dank u.
Groeten Melissa -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
creat´em zegt
..de huisstijl in het goud
-
creat´em zegt
..ik heb een dubbel kaartje gebruikt om 2 redenen:
1) u wilt exclusieve cadeau´s gaan verkopen..een dubbel kaartje straalt meer exclusiviteit uit dan een enkel kaartje.
2) Uw verkoopt cadeautjes..dat is dus uitpakken..en het kaartje openklappen is ook ´uitpakken´. -
Collegamentogifts zegt :
Hoi Melissa,
Ja, de voorkeur gaat toch uit naar het goud ;-) als we het zo zien. Het ziet er erg warm en elegant uit! Ook het idee voor een dubbel kaartje..Complimenten!
Nog 3 dingen:
- Zou je de bovenste balk op het briefpapier kunnen weglaten?
- Ik kan de afbeelding hiernaast niet vergroten en zie het lettertype op het visitekaartje niet zo goed. Welk lettertype is het?
- Verder wensen we graag een envelop met in de linker bovenhoek enkel het logo, zonder gouden balk, maar met Pay-off.
Ik mail je nog de adres -en bedrijfsgegevens.
Groet,
Peter -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer creat´em:
Beste Peter,
Ik begrijp de twijfel tussen de 2 kleuren. Ze zijn allebei feestelijk en mooi.
Hierbij de gevraagde samenstelling van de logo´s goud en zilver.
Wellicht een idee om alvast het logo door te voeren op een visitekaartje of briefpapier of wat u nodig heeft?
Ik zie heel graag uw reactie weer tegemoet.
Groet Melissa -
Collegamentogifts zegt :
Beste Melissa,
Beide zijn prachtige ontwerpen!
We laten ze nog aan wat mensen zien, want ik wil nog even weten wat het meeste aanspreekt.
Voor het visitekaartje mogelijk het ontwerp:
- in het goud of zilver (voorkant), links onze naam,
rechts de bedrijfsgegevens. De pay off aan de voorkant is: Geschenken - Verbinden - Genieten
- Op de achterzijde de zilveren of gouden balk door laten lopen, met de website naam www.collegamentogifts.nl
...Maar misschien is dit te standaard ;-)en heb jij creatievere ideeen? Kan ik je de bedrijfsgegevens mailen, dat is handiger lijkt me?
- Het briefpapier:
De bedrijfsnaam uit het logo (met de payoff), in het midden bovenaan de A4 en de balk aan de onderzijde, met daarin de bedrijf -en adresgegevens in de balk (1 a 2 regels)
- Verder willen we dus het logo gebruiken voor de bouw van de online winkel, daar zal de bedrijfsnaam en balk seperaat van elkaar gebruikt moeten kunnen worden.
We wachten vol spanning af.
Groet,
Peter -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer creat´em:
...en met de pay off!
-
creat´em zegt
oh, ik zie nu ik het logo weer in een lagere resolutie heb opgeslagen de bordeaux rode balk weer roze wordt na het posten..sorry. Hij is echt bordeaurood zoals het logo hiervoor :-)
-
Collegamentogifts zegt :
Ja, ik zie de verschillen in kleur...dat zit wel goed. Nu ik vaker naar je 2 verschillende designs kijk (de gouden en de zilveren) hoe moeilijker eigenlijk de keuze...:-) Luxeprobleem dus.
Ik doe je nog een allerlaatste verzoek, om uit je 2 inzendingen de beste keuze te kunnen maken.
- Het laatste zilveren logo (zonder pay off, misschien geeft het zonder pay-off nl. meer nieuwsgierigheid bij geïnteresseerden..?), maar dan de balk eronder in de kleur goud, zoals in je eerste inzending, maar het lettertype zoals in de laatste inzending, maar dan ook de "krulletters" in goud.
Het enige wat wij dan nog moeten doen is een keuze maken welke van de 2 het gaat worden...pfff...
Even los van de wedstrijd: doe je ook ontwerp en inrichting van webshops?
Groet,
Peter -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer creat´em:
Bedankt voor uw leuke reacties en sterren :-)
Ik ondervind helaas dat de kleuren na plaatsing van het logo veranderen. Het lint is bordeaux rood. Ik heb deze nu nog iets donkerder te gemaakt. Hopelijk komt dit over op beeld. Ik zie heel graag uw reactie weer tegemoet. Alvast bedankt!
Groeten Melissa - creat´em -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Collegamentogifts zegt :
Erg mooi, dank. De rozebalk misschien bordeaux rood, om de kleur wat meer warmte uit stralen?
Heb je nog inspiratie voor een pakkende, korte onderzin?
Groet,
Peter -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer creat´em:
..uit pakken maar! Mijn ontwerp is gebasseerd op het uitpakken van een cadeau. De initialen van de bedrijfsnaam ´CM´ zijn als linten om het cadeau... Het logo straalt feest en exclusiviteit uit door het kleurgebruik (goud en zilver). Klassiek, warm en toch modern.
De huisstijl zal doorgevoerd worden in de uitstraling van de balk aan de onderzijde.
Ik zie graag uw reactie tegemoet. Alvast bedankt. -
Collegamentogifts zegt :
Dit gaat de goede kant op!
Het letttertype (de linten) spreekt erg aan. Ik ben benieuwd naar het weglaten van het "blokje CM" en "ollega" "ento" achter de lintenletters vallen.
Tevens moet er dan nog gifts onder komen staan.
Alternatieve kleur van de balk is welkom.
We zijn benieuwd..en wachten vol enthousiasme af.
Groeten,
Peter -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-